Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Društveno odgovorne marketinške odluke – razvoj mjerne ljestvice (CROSBI ID 156170)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Lončarić, Dina Društveno odgovorne marketinške odluke – razvoj mjerne ljestvice // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXI (2009), 1; 7-23

Podaci o odgovornosti

Lončarić, Dina

hrvatski

Društveno odgovorne marketinške odluke – razvoj mjerne ljestvice

Svrha predmetnog istraživanja jest razvijanje mjerne ljestvice za procjenu razine implementacije koncepcije društvene odgovornosti u donošenju marketinških odluka u skladu s paradigmom marketinga kvalitete života. Oblikovana je nova ljestvica “ Društveno odgovornih marketinških odluka” i analizirana je njezina sadržajna valjanost, pouzdanost i dimenzionalnost. Ljestvica je testirana na uzorku najuspješnijih hrvatskih poduzeća. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da ona posjeduje zadovoljavajuće psihometrijske osobine, ali da ju je moguće usavršiti generiranjem novih tvrdnji i testiranjem na većem broju uzoraka.

marketing kvalitete života; društvena odgovornost; mjerna ljestvica

nije evidentirano

engleski

Socially responsible marketing decisions – scale development

nije evidentirano

Quality-of-life marketing; social responsibility; measurement scale

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XXI (1)

2009.

7-23

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Ekonomija