Društveno odgovorne marketinške odluke – razvoj mjerne ljestvice (CROSBI ID 156170)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Lončarić, Dina
hrvatski
Društveno odgovorne marketinške odluke – razvoj mjerne ljestvice
Svrha predmetnog istraživanja jest razvijanje mjerne ljestvice za procjenu razine implementacije koncepcije društvene odgovornosti u donošenju marketinških odluka u skladu s paradigmom marketinga kvalitete života. Oblikovana je nova ljestvica “ Društveno odgovornih marketinških odluka” i analizirana je njezina sadržajna valjanost, pouzdanost i dimenzionalnost. Ljestvica je testirana na uzorku najuspješnijih hrvatskih poduzeća. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da ona posjeduje zadovoljavajuće psihometrijske osobine, ali da ju je moguće usavršiti generiranjem novih tvrdnji i testiranjem na većem broju uzoraka.
marketing kvalitete života; društvena odgovornost; mjerna ljestvica
nije evidentirano
engleski
Socially responsible marketing decisions – scale development
nije evidentirano
Quality-of-life marketing; social responsibility; measurement scale
nije evidentirano