Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strateško upravljanje marketingom u funkciji unapređenja kvalitete života (CROSBI ID 556007)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Lončarić, Dina Strateško upravljanje marketingom u funkciji unapređenja kvalitete života // Marketing – a factor of sustainable development, XXI. CROMAR Congress / Leko Šimić, Mirna (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2009. str. 1-9

Podaci o odgovornosti

Lončarić, Dina

hrvatski

Strateško upravljanje marketingom u funkciji unapređenja kvalitete života

Marketing kvalitete života predstavlja poslovnu filozofiju koja se temelji na načelima etike, društvene odgovornosti i teorije o interesno-utjecajnim skupinama. Ona se može implementirati u praksi kroz proces strateškog marketinškog upravljanja, na način da se svaka potencijalna odluka promatra sa gledišta svih interesno-utjecajnih skupina uz uvažavanje etičkih načela. Cilj ovoga rada je ukazati na mogućnost primjene marketinga kvalitete života u praksi, te utvrditi aktualnu razinu njezine implementacije u hrvatskom gospodarstvu. Rezultati istraživanja provedenog na uzorku najuspješnijih hrvatskih poduzeća pokazuju da mnoga od njih primjenjuju načela marketinga kvalitete života, ali da postoji prostor za daljnje unapređenje.

kvaliteta života; strateško upravljanje marketingom

Extedned abstracts dostupan je u Knjizi sazetaka XXI. CROMAR congress - Marketing as a factor of sustainable development. ISBN: 978-953-253-063-6

engleski

Strategic marketing management in a function of improving the quality of life

nije evidentirano

quality of life; strategic marketing management

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-9.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Marketing – a factor of sustainable development, XXI. CROMAR Congress

Leko Šimić, Mirna

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

978-953-253-065-0

Podaci o skupu

XXI. CROMAR Congress - Marketing – a factor of sustainable development

predavanje

08.10.2009-10.10.2009

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija