Strateško upravljanje marketingom u funkciji unapređenja kvalitete života (CROSBI ID 556007)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Lončarić, Dina
hrvatski
Strateško upravljanje marketingom u funkciji unapređenja kvalitete života
Marketing kvalitete života predstavlja poslovnu filozofiju koja se temelji na načelima etike, društvene odgovornosti i teorije o interesno-utjecajnim skupinama. Ona se može implementirati u praksi kroz proces strateškog marketinškog upravljanja, na način da se svaka potencijalna odluka promatra sa gledišta svih interesno-utjecajnih skupina uz uvažavanje etičkih načela. Cilj ovoga rada je ukazati na mogućnost primjene marketinga kvalitete života u praksi, te utvrditi aktualnu razinu njezine implementacije u hrvatskom gospodarstvu. Rezultati istraživanja provedenog na uzorku najuspješnijih hrvatskih poduzeća pokazuju da mnoga od njih primjenjuju načela marketinga kvalitete života, ali da postoji prostor za daljnje unapređenje.
kvaliteta života; strateško upravljanje marketingom
Extedned abstracts dostupan je u Knjizi sazetaka XXI. CROMAR congress - Marketing as a factor of sustainable development. ISBN: 978-953-253-063-6
engleski
Strategic marketing management in a function of improving the quality of life
nije evidentirano
quality of life; strategic marketing management
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-9.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Marketing – a factor of sustainable development, XXI. CROMAR Congress
Leko Šimić, Mirna
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
978-953-253-065-0
Podaci o skupu
XXI. CROMAR Congress - Marketing – a factor of sustainable development
predavanje
08.10.2009-10.10.2009
Osijek, Hrvatska