Marketinški pristup promišljanju budućnosti srednjih strukovnih škola (CROSBI ID 39893)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Lončarić, Dina
hrvatski
Marketinški pristup promišljanju budućnosti srednjih strukovnih škola
Srednje škole u Republici Hrvatskoj, a među njima i strukovne, djeluju u turbulentnim uvjetima. Iako je sustav obrazovanja prilično jasno definiran pravnim normama, na njihovo će poslovanje u budućnosti djelovati trendovi koji se već sada uočavaju u okruženju. Kako bi odgovorile na izazove, škole moraju aktivno pristupiti promišljanju svoje budućnosti. Pri tome se mogu poslužiti već provjerenim, marketinškim, pristupom koji koriste mnoge gospodarske organizacije. Međutim, raširen je negativan stav prema marketingu uopće, a posebice u neprofitnim djelatnostima kakvo je obrazovanje. Razlog tome je nerazumijevanje koncepcije marketinga i njegove uloge u društvu. S ciljem ukazivanja na ulogu marketinga u kreiranju vizije i osiguranju budućnosti strukovnih škola u radu se ukratko elaboriraju trendovi koji djeluju na obrazovni sustav, razvoj marketing koncepcije, specifičnosti i ciljne skupine marketinga u obrazovanju, te načini na koje marketing može odgovoriti izazovima iz okruženja.
obrazovanje, marketing, srednje strukovne škole
nije evidentirano
engleski
Marketing approach to the future of vocational schools
nije evidentirano
education, marketing, vocational schools
nije evidentirano
Podaci o prilogu
41-47.
objavljeno
Podaci o knjizi
Ekonomska škola Mije Mirkovića Rijeka: 2001. – 2005.
Balen, Sanja et al.
Rijeka: Ekonomska škola Mije Mirkovića Rijeka
2006.
953-98506-0-6