Prijedlog pristupa poučavanju pri korištenju e-learning oblika nastave iz granskih ekonomika prometa (CROSBI ID 156239)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)
Podaci o odgovornosti
Pupavac, Drago
hrvatski
Prijedlog pristupa poučavanju pri korištenju e-learning oblika nastave iz granskih ekonomika prometa
Temeljni cilj ovoga rada jest izrada prijedloga pristupa poučavanju pri korištenju e-learning oblika nastave iz granskih ekonomika prometa na Veleučilištu u Rijeci. Predloženi model temelji se na hibridnoj metodi u kojoj se 2/3 nastave odvija u virtualnom okruženju, a 1/3 u izravnom kontaktu. Prvih 6 i zadnjih devet sati odnosi se na izravnu nastavu koja je ista za sve polaznike, dok je preostalih 30 sati nastave specijalizirano za pojedine granske ekonomike prometa (ekonomiku željezničkog prometa, ekonomiku poštanskog prometa, ekonomiku cestovnog prometa). Dizajniranje predloženog programa temelji se na “ 5C” modelu na razini aktivnosti.
pristupi poučavanju; e-learning; ekonomika prometa
nije evidentirano
engleski
Proposal of Teaching Method in E-learning used in Branch Economics of Transport
nije evidentirano
teaching method; e-learning; economics of transport
nije evidentirano