Usklađenost hrvatske inkluzivne prakse s međunarodnim dokumentima (CROSBI ID 556467)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kudek-Mirošević, Jasna ; Opić, Siniša
hrvatski
Usklađenost hrvatske inkluzivne prakse s međunarodnim dokumentima
Cilj rada je analizirati mogućnosti implementacije međunarodnih dokumenata koji uređuju inkluzivno obrazovanje u hrvatskom obrazovnom sustavu. Taj se cilj nastoji ostvariti putem prikaza najvažnijih međunarodnih dokumenata, s posebnim osvrtom na standarde koje inkluzivna praksa podrazumijeva, kao i putem opisa najvažnijih dokumenata koji uređuju hrvatsku inkluzivnu praksu. Stvarna usklađenost hrvatske inkluzivne prakse s međunarodnim dokumentima u radu je ilustrirana prikazom rezultata manjeg istraživanja kojim se provjerava hipoteza o razlikama u mogućnostima zadovoljenja potreba učenika s teškoćama, s obzirom na okolnost radi li se o učenicima koji manifestiraju hiperaktivnost ili nemaju posebne odgojne potrebe. Autori zaključuju da ne postoji razlike u mogućnostima zadovoljenja potreba učenika s teškoćama (ADHD), u odnosu na učenike bez teškoća. Takav rezultat indikativno ukazuje na razinu inkluzije u dotičnim školama u kojima je provedeno istraživanje.
međunarodni dokumenti; inkluzija; učenici s teškoćama; hiperaktivnost
nije evidentirano
engleski
CONFORMITY OF THE CROATIAN INCLUSIVE PRACTICE WITH THE INTERNATIONAL DOCUMENTS
nije evidentirano
international documents; inclusion; pupils with difficulties; hyperactivity
nije evidentirano
Podaci o prilogu
479-492.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Curriculums of Early and Compulsory Education
Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan
Zadar: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7210-24-3
Podaci o skupu
3rd International Conference on Advanced and Systematic Research €CNSI
predavanje
12.11.2009-12.11.2009
Zadar, Hrvatska