Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usklađenost hrvatske inkluzivne prakse s međunarodnim dokumentima (CROSBI ID 556467)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kudek-Mirošević, Jasna ; Opić, Siniša Usklađenost hrvatske inkluzivne prakse s međunarodnim dokumentima // Curriculums of Early and Compulsory Education / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan (ur.). Zadar: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 479-492

Podaci o odgovornosti

Kudek-Mirošević, Jasna ; Opić, Siniša

hrvatski

Usklađenost hrvatske inkluzivne prakse s međunarodnim dokumentima

Cilj rada je analizirati mogućnosti implementacije međunarodnih dokumenata koji uređuju inkluzivno obrazovanje u hrvatskom obrazovnom sustavu. Taj se cilj nastoji ostvariti putem prikaza najvažnijih međunarodnih dokumenata, s posebnim osvrtom na standarde koje inkluzivna praksa podrazumijeva, kao i putem opisa najvažnijih dokumenata koji uređuju hrvatsku inkluzivnu praksu. Stvarna usklađenost hrvatske inkluzivne prakse s međunarodnim dokumentima u radu je ilustrirana prikazom rezultata manjeg istraživanja kojim se provjerava hipoteza o razlikama u mogućnostima zadovoljenja potreba učenika s teškoćama, s obzirom na okolnost radi li se o učenicima koji manifestiraju hiperaktivnost ili nemaju posebne odgojne potrebe. Autori zaključuju da ne postoji razlike u mogućnostima zadovoljenja potreba učenika s teškoćama (ADHD), u odnosu na učenike bez teškoća. Takav rezultat indikativno ukazuje na razinu inkluzije u dotičnim školama u kojima je provedeno istraživanje.

međunarodni dokumenti; inkluzija; učenici s teškoćama; hiperaktivnost

nije evidentirano

engleski

CONFORMITY OF THE CROATIAN INCLUSIVE PRACTICE WITH THE INTERNATIONAL DOCUMENTS

nije evidentirano

international documents; inclusion; pupils with difficulties; hyperactivity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

479-492.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Curriculums of Early and Compulsory Education

Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan

Zadar: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-24-3

Podaci o skupu

3rd International Conference on Advanced and Systematic Research €CNSI

predavanje

12.11.2009-12.11.2009

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija