Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tourism management as a Development lever of the museum product (CROSBI ID 556773)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Lamza-Maronić, M ; Glavaš, J. ; Mavrin, I. Tourism management as a Development lever of the museum product // 28th International Conference on Organizational Science Development / Rajkovič, Vladislav ; Ferjan, Marko ; Kern, Tomaž et al. (ur.). Kranj: Moderna organizacija, 2009. str. 839-846

Podaci o odgovornosti

Lamza-Maronić, M ; Glavaš, J. ; Mavrin, I.

engleski

Tourism management as a Development lever of the museum product

Croatian museums need to become involved in tourism management, cultural management and cultural marketing. All these processes have to be tried and teste din practice. Otherwise, what is the point of a product or service if there is no demand for it!?

Tourism management ; museum ; product ; development

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

839-846.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

28th International Conference on Organizational Science Development

Rajkovič, Vladislav ; Ferjan, Marko ; Kern, Tomaž ; Paape, Bjorn

Kranj: Moderna organizacija

978-961-232-230-4

Podaci o skupu

MEDNARODNA konferenca o razvoju organizacijskih znanosti

predavanje

25.03.2009-27.03.2009

Portorož, Slovenija

Povezanost rada

Ekonomija