Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Karakteristike korisnika interneta u Hrvatskoj i reprezentativnost internetskih anketa. (CROSBI ID 157121)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Dumičić, Ksenija ; Žmuk, Berislav Karakteristike korisnika interneta u Hrvatskoj i reprezentativnost internetskih anketa. // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 7 (2009), 2; 115-140

Podaci o odgovornosti

Dumičić, Ksenija ; Žmuk, Berislav

hrvatski

Karakteristike korisnika interneta u Hrvatskoj i reprezentativnost internetskih anketa.

Web-anketa je specifično istraživanje u kojem se podaci prikupljaju bez prisutnosti anketara, ali i bez kontrole statističara nad vjerojatnostima izbora ispitanika. Tek iznimno bi rezultati Web ankete mogli biti poopćeni, uz bezuvjetni nadzor nad vjerojatnostima izbora ispitanika u slučajni uzorak. U ovome radu se polazi od pretpostavke da struktura populacije koja u Hrvatskoj koristi Internet po strukturi značajno odstupa od strukture opće populacije, a što još dodatno otežava poopćavanje rezultata Web anketa. U svrhu testiranja spomenute hipoteze u radu se analiziraju rezultati nekoliko istraživanja koja su izvorno provele različite institucije. Temeljem rezultata anketnog istraživanja u Hrvatskoj 2008. provedeni su testovi neovisnosti karakteristika „učestalost korištenja interneta“ i klasifikacija: „dob“, „spol“, „stupanj obrazovanja“, „vrsta naselja“ i „radni status“ korisnika interneta. Svi testovi su dali visoko signifikantne rezultate te su sve nulte hipoteze o neovisnosti parova obilježja odbačene.

Statistički dizajn ankete; Web ankete; probabilistički uzorak; reprezentativnost; vanjska valjanost rezultata ankete

nije evidentirano

engleski

CHARACTERISTICS OF THE INTERNET USERS IN CROATIA AND REPRESENTATIVENESS OF THE INTERNET SURVEYS

nije evidentirano

Statistical survey design; Web survey; probability sample; representativeness; external validity of survey results

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (2)

2009.

115-140

objavljeno

1333-8900

1845-495X

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice