Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost primjene softverskih rješenja za potporu upravljanju odnosima s kupcima. (CROSBI ID 356689)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Babac, Aleksandar Važnost primjene softverskih rješenja za potporu upravljanju odnosima s kupcima. / Srića, Velimir (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2009

Podaci o odgovornosti

Babac, Aleksandar

Srića, Velimir

hrvatski

Važnost primjene softverskih rješenja za potporu upravljanju odnosima s kupcima.

U ovom radu se proučava važnost primjene softverskih rješenja za potporu upravljanju odnosima s kupcima. CRM je strategija poduzeća koja je u središte postavila klijenta, partnera, i temelji se na integriranom upravljanju tržištem, prodaji i izvođenju usluga kao ključnim funkcijama poduzeća koje se svakodnevno susreću s kupcima. Svrha rada je bila istražiti nužnost korištenja softverske podloge u upravljanju odnosima sa kupcima, te na koji način i u kojoj mjeri CRM softverska rješenja utječu na poslovne procese u poduzeću. Radom se istražila korelaciju između praktične softverske primjene CRM rješenja i efikasnosti poduzeća u stjecanju novih kupaca, povećanju profitabilnosti postojećih kupaca, te zadržavanju postojećih kupaca kroz cijeli životni vijek organizacije. U tu svrhu su postavljene i polazne hipoteze: da je za uspješno upravljanje odnosima s kupcima nužno uvođenje CRM softvera ; da poduzeća koja su implementirale softversko CRM rješenje imaju veći stupanj zadržavanja postojećih i stalan rast novih kupaca ; da je efikasno upravljanje informacijama o kupcima moguće provoditi jedino uz softversku potporu ; da primjena softverskog rješenja pridonosi boljem stupnju organizacije unutar tvrtke. Rezultati istraživanja su usmjereni u prihvaćanje softverskih rješenja u procesima upravljanja odnosima s kupcima, te daju smjernicu za buduća istraživanja u ovom polju.

Odnosi s kupcma; informacijska tehnologija; poslovna inteligencija

nije evidentirano

engleski

The importance of application software solutions to support customer relationship management.

nije evidentirano

CRM; Information technology; Business intellignece

nije evidentirano

Podaci o izdanju

171

17.11.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija