Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obrazovnoteorijski, kurikularni i didaktički konteksti ishoda učenja (CROSBI ID 40331)

Prilog u knjizi | ostalo

Palekčić Marko Obrazovnoteorijski, kurikularni i didaktički konteksti ishoda učenja // Ishodi učenja naSveučilištu u Zagrebu SveZaIU / Milan Mesnić, Ljiljana Pinter (ur.). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2009. str. 218-225

Podaci o odgovornosti

Palekčić Marko

hrvatski

Obrazovnoteorijski, kurikularni i didaktički konteksti ishoda učenja

Širi kontekst rasprava o ishodima učenja uključuje razmatranje provedbe reformi viskog obrazovanja obrazovanja u okviru različitih kulturnih tradicija: anglosaksonske (kurikularne) i europske (nastavni plan i program). Odnos između koncepta studiranja orijentiranog na input i koncepta orijentiranog na output (ishode učenja) znanstveni pedagogijski pristup tematizira iz kuta odnosa između materijalnih i formalnih teorija obrazovanja.Tri konteksta ishoda učenja specificiraju ovaj pristup. Obrazovnoteorijski kontekst postavlja pitanje suodnosa obrazovanje putem znanosti i utilitarnog pristupa u reformama visokog obrazovanja u kojemu obrazovanje više nije javno nego „privatno“ dobro. Kurikularni kontekst tematizira stjecanje kompetencija (kao ishodišta učenja) na sveučilištu na tri razine: stjecanje znanja, transformacija znanja i proširenje (transfer) znanja. Didaktički kontekst naglašava važnost promatranja ishoda učenja u složenom dijalektičkom odnosu sadržaja, ciljeva, formi nastave i modela artikulacije nastave - kako ishodi učenja ne bi povratno negativno djelovali na oblikovanja poučavanja na studiju u formi „teaching to learning outcome“. Na kraju rada se postavljaju neka bitna pitanja u implementaciji ishoda učenja na sveučilištima.

Ishodi učenja, obrazovnoteorijski kritički pristup, kurikularni i didaktički konteksti, neka bitna pitanja implementacije ishoda učenja

Rad je nastao i u okviru bilateralnog projekta između Hrvatske i Austrije pod naslovom: Motivation and interest in Higher Education - An Intercultural Approach"

engleski

Educational-theoretical, curricular and didactic contexts of learning outcomes

nije evidentirano

Learning outcomes, educational-theoretical critical approach, curricular and didactic contexts, some essential questions about implementation of learning outcomes

nije evidentirano

Podaci o prilogu

218-225.

objavljeno

Podaci o knjizi

Ishodi učenja naSveučilištu u Zagrebu SveZaIU

Milan Mesnić, Ljiljana Pinter

Zagreb: Sveučilište u Zagrebu

2009.

978-953-6002-38-2

Povezanost rada

Pedagogija