Obrazovnoteorijski, kurikularni i didaktički konteksti ishoda učenja (CROSBI ID 40331)
Prilog u knjizi | ostalo
Podaci o odgovornosti
Palekčić Marko
hrvatski
Obrazovnoteorijski, kurikularni i didaktički konteksti ishoda učenja
Širi kontekst rasprava o ishodima učenja uključuje razmatranje provedbe reformi viskog obrazovanja obrazovanja u okviru različitih kulturnih tradicija: anglosaksonske (kurikularne) i europske (nastavni plan i program). Odnos između koncepta studiranja orijentiranog na input i koncepta orijentiranog na output (ishode učenja) znanstveni pedagogijski pristup tematizira iz kuta odnosa između materijalnih i formalnih teorija obrazovanja.Tri konteksta ishoda učenja specificiraju ovaj pristup. Obrazovnoteorijski kontekst postavlja pitanje suodnosa obrazovanje putem znanosti i utilitarnog pristupa u reformama visokog obrazovanja u kojemu obrazovanje više nije javno nego „privatno“ dobro. Kurikularni kontekst tematizira stjecanje kompetencija (kao ishodišta učenja) na sveučilištu na tri razine: stjecanje znanja, transformacija znanja i proširenje (transfer) znanja. Didaktički kontekst naglašava važnost promatranja ishoda učenja u složenom dijalektičkom odnosu sadržaja, ciljeva, formi nastave i modela artikulacije nastave - kako ishodi učenja ne bi povratno negativno djelovali na oblikovanja poučavanja na studiju u formi „teaching to learning outcome“. Na kraju rada se postavljaju neka bitna pitanja u implementaciji ishoda učenja na sveučilištima.
Ishodi učenja, obrazovnoteorijski kritički pristup, kurikularni i didaktički konteksti, neka bitna pitanja implementacije ishoda učenja
Rad je nastao i u okviru bilateralnog projekta između Hrvatske i Austrije pod naslovom: Motivation and interest in Higher Education - An Intercultural Approach"
engleski
Educational-theoretical, curricular and didactic contexts of learning outcomes
nije evidentirano
Learning outcomes, educational-theoretical critical approach, curricular and didactic contexts, some essential questions about implementation of learning outcomes
nije evidentirano
Podaci o prilogu
218-225.
objavljeno
Podaci o knjizi
Ishodi učenja naSveučilištu u Zagrebu SveZaIU
Milan Mesnić, Ljiljana Pinter
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu
2009.
978-953-6002-38-2