Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Prilog izgradnji modela vertikale obrazovanja u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 558346)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Lamza-Maronić, Maja ; Glavaš, Jerko ; Miletić, Tanja Prilog izgradnji modela vertikale obrazovanja u Republici Hrvatskoj // II. mednarodni kongres dijaških domov Modeli vzgoje v globalni družbi : zbornik = Educational models in global societies : proceedings / Dečman-Dobnjič, Olga ; Černetič, Metod ; Šetina-Čož, Martina (ur.). Kranj : Celje : Ljubljana : Tainan: Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru, 2008. str. 1-9

Podaci o odgovornosti

Lamza-Maronić, Maja ; Glavaš, Jerko ; Miletić, Tanja

hrvatski

Prilog izgradnji modela vertikale obrazovanja u Republici Hrvatskoj

Znanje je danas jedan od temeljnih poluga razvoja. Upravljanje znanjem je sposobnost aktivnog stvaranja i stvaranje jednog neposrednog i šireg okruženja. Svladavanjem procesa upravljanja znanjem otvara se mogućnosti pokretanja spirale stvaranja novog znanja. Informacijske i komunikacijske tehnologije (ICT), posebno Interneta i njegovih aplikacija, povećat će volumen, brzinu i dostupnost informacija, eliminirajući prepreke prostora i vremena. Vještina pronalaženja potrebnih podataka, njihov pažljivi odabir i evaluacije, kao i vještinu stjecanja novih znanja, preduvjet je opstanka na globalnom tržištu. Povećana dominantnost i infrastrukturno pozicionirano osnovno znanja iz ekonomije zahtijeva novu strukturu tog znanja. U današnjoj ekonomiji, znanje ne stvara samo proizvode ili nove poslovne mogućnosti, već je kritičan okvir za razvoj primjenjene znanstvene informacije. U današnjem svijetu, tvrtke zahtijevaju rješenje probleme u njihovoj okolini. Središnji cilj reforme sveučilišta u Republici Hrvatskoj je prijelaz na integrirani, nadležni, na istraživanja usmjereno i visoko učinkovito obrazovanje, s akreditiranim programima i ustanovama. Bolonjski proces uz novu obrazovnu strukturu za gospodarstvenike (preddiplomski i diplomski studij, specijalistički diplomski studij, doktorski studij) zahtijeva stalno praćenje, prilagođavanje, prilagodbu, ažuriranje, inovativnost i transparentnost zasnovao modela obrazovanja.

obrazovni sustav; kvaliteta obrazovanja; reforma

nije evidentirano

engleski

Sample of verticale education model in Croatia

nije evidentirano

educational system; quality of education; reform.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-9.

2008.

nije evidentirano

objavljeno

978-961-232-215-1

Podaci o matičnoj publikaciji

II. mednarodni kongres dijaških domov Modeli vzgoje v globalni družbi : zbornik = Educational models in global societies : proceedings

Dečman-Dobnjič, Olga ; Černetič, Metod ; Šetina-Čož, Martina

Kranj : Celje : Ljubljana : Tainan: Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru

Podaci o skupu

Mednarodni kongres dijaških domov Modeli vzgoje v globalni družbi (2 ; 2008)

predavanje

17.04.2008-18.04.2008

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Ekonomija