Virtualni kulturni turizam i iseljeništvo (CROSBI ID 159324)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Jelinčić, Daniela Angelina
hrvatski
Virtualni kulturni turizam i iseljeništvo
Promjene koje je globalizacija donijela utječu i na aktivnosti u vrijeme godišnjih odmora. To je osobito vidljivo u razvoju novih tehnologija. U turističkom smislu, kao najznačajnija tehnološka inovacija javlja se internet koji u potpunosti mijenja način današnjeg poslovanja. Istraživanja izvješća o prodaji kulturnih ustanova pokazuju kako internet prodaja rapidno raste pa čak i preuzima 'tradicionalnu' prodaju (na blagajni) te ima rastući i snažan utjecaj na privlačenje kulturno-turističkog tržišta. Što su web stranice atraktivnije i obogaćenije tehnološkim mogućnostima, to privlače više turista u destinaciju. Podatke o konkretnom utjecaju web stranica na kulturno-turističko tržište možemo izmjeriti putem on-line prodaje. Većina američkih odnosno zapadnoeuropskih kulturnih ustanova/organizacija na svojim web stranicama nudi on-line prodaju dok je situacija u zemljama jugoistočne Europe uvelike različita gdje je on-line prodaja prije iznimka no pravilo. Ipak, dobri primjeri prakse djeluju poticajno. Imajući na umu značajno hrvatsko turističko tržište koje se odnosi na dijasporu, potrebno je da kulturne i turističke ustanove/organizacije u Hrvatskoj promisle i drugačije pozicioniraju vlastito poslovanje. Istovremeno, negativna percepcija Hrvatske od strane hrvatskih iseljenika koju otkriva istraživanje Instituta Ivo Pilar, možda će se promijeniti posjetom nekih od vrhunskih kulturnih događanja koje suvremena Hrvatska može ponuditi.
kulturni turizam ; virtualna kultura ; iseljeništvo
nije evidentirano
engleski
Virtual Cultural Tourism and the Emigrant Communities
nije evidentirano
cultural tourism ; virtual culture ; emigrant communities
nije evidentirano