Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Virtualni kulturni turizam i iseljeništvo (CROSBI ID 159324)

Prilog u časopisu | stručni rad

Jelinčić, Daniela Angelina Virtualni kulturni turizam i iseljeništvo // Hrvatski iseljenički zbornik, 19 (2010), 52-59

Podaci o odgovornosti

Jelinčić, Daniela Angelina

hrvatski

Virtualni kulturni turizam i iseljeništvo

Promjene koje je globalizacija donijela utječu i na aktivnosti u vrijeme godišnjih odmora. To je osobito vidljivo u razvoju novih tehnologija. U turističkom smislu, kao najznačajnija tehnološka inovacija javlja se internet koji u potpunosti mijenja način današnjeg poslovanja. Istraživanja izvješća o prodaji kulturnih ustanova pokazuju kako internet prodaja rapidno raste pa čak i preuzima 'tradicionalnu' prodaju (na blagajni) te ima rastući i snažan utjecaj na privlačenje kulturno-turističkog tržišta. Što su web stranice atraktivnije i obogaćenije tehnološkim mogućnostima, to privlače više turista u destinaciju. Podatke o konkretnom utjecaju web stranica na kulturno-turističko tržište možemo izmjeriti putem on-line prodaje. Većina američkih odnosno zapadnoeuropskih kulturnih ustanova/organizacija na svojim web stranicama nudi on-line prodaju dok je situacija u zemljama jugoistočne Europe uvelike različita gdje je on-line prodaja prije iznimka no pravilo. Ipak, dobri primjeri prakse djeluju poticajno. Imajući na umu značajno hrvatsko turističko tržište koje se odnosi na dijasporu, potrebno je da kulturne i turističke ustanove/organizacije u Hrvatskoj promisle i drugačije pozicioniraju vlastito poslovanje. Istovremeno, negativna percepcija Hrvatske od strane hrvatskih iseljenika koju otkriva istraživanje Instituta Ivo Pilar, možda će se promijeniti posjetom nekih od vrhunskih kulturnih događanja koje suvremena Hrvatska može ponuditi.

kulturni turizam ; virtualna kultura ; iseljeništvo

nije evidentirano

engleski

Virtual Cultural Tourism and the Emigrant Communities

nije evidentirano

cultural tourism ; virtual culture ; emigrant communities

nije evidentirano

Podaci o izdanju

19

2010.

52-59

objavljeno

1330-3724

Povezanost rada

Ekonomija, Sociologija, Etnologija i antropologija