Učenjem do društva znanja: Teorija i praksa društveno korisnog učenja (CROSBI ID 7019)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Mikelić Preradović, Nives
hrvatski
Učenjem do društva znanja: Teorija i praksa društveno korisnog učenja
Društveno korisno učenje (DKU, eng. Service Learning) je nastavna metoda koja povezuje akademsku eskpertizu s društvenim potrebama radi produbljivanja procesa učenja, razvoja dugoročnih rješenja konkretnih problema u zajednici te s ciljem stvaranja novog znanja i izgradnje društva znanja. Rezultati istraživanja koja se na fakultetima diljem svijeta provode još od 1993. pokazali su da DKU potiče studente na aktivno učenje i bolje usvajanje natavnog sadržaja te da DKU nije ograničeno na društvene znanosti, nego postiže uspjeh u različitim znanstvenim područjima. Stoga se ova knjiga bavi procesom uvođenja DKU- a u nastavu radi ostvarivanja načela Bolonjskog procesa: pretvorbe Hrvatske u napredno društvo znanja i osiguranja pokretljivosti i zapošljivosti studenata koji završavaju studij. Ova knjiga može poslužiti kao izvor i poticaj za inovaciju nastavnog procesa, razvoj mehanizama poticanja i praćenja kritičkog promišljanja studenata i akademske pismenosti u sklopu projekata DKU-a. Također, njena svrha je biti putokazom za ostvarivanje bolje povezanosti nastavnika i studenata s lokalnom društvenom zajednicom kroz upoznavanje s konkretnim problemima i razvoj metoda rješavanja istih u sklopu nastavnog plana i programa.
društveno korisno učenje; nastavna metoda; društvene potrebe; bolonjski proces
nije evidentirano
engleski
Learning for the knowledge society: theory and practice of service learning
nije evidentirano
Service Learning; community-based learning; community informatics; community-engaged learning; teaching and learning methodology; social action; bologna process
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Zavod za informacijske studije Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
2009.
978-953-175-338-8
163
Radovi Zavoda za informacijske studije;
objavljeno