Upravljanje zadovoljstvom korisnika - čimbenik uspješnosti gradskih komunalnih poduzeća za promet (CROSBI ID 41715)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Pupavac, Drago ; Maršanić, Robert ; Babić, Mirjana
hrvatski
Upravljanje zadovoljstvom korisnika - čimbenik uspješnosti gradskih komunalnih poduzeća za promet
Temeljni cilj ove znanstvene rasprave jest utvrditi razinu zadovoljstva korsinika usluga gradskih komunalnih poduzeća za promet u gradu Rijeci, te identificirati usluge koje su prioritetne za unapređenje. Da bi se ostvario cilj istraživanja konstruiran je „face to face“ upitnik. Upitnik je ispitivao prepoznavanje pružatelja komunalnih usluga, ukupno zadovoljstvo načinom na koji komunalno poduzeće pruža svoje usluge, zadovoljstvo pojedinim uslugama i pritužbe na pružene usluge. Istraživanje je provedeno na uzorku od 500 kućanstava, stratificiranom prema gradskim četvrtima i provela ga je agencija Puls. Dobivene spoznaje trebaju poslužiti kao referentna točka za daljnje kontinuirano praćenje i unapređivanje zadovoljstva korisnika usluga gradskih komunalnih poduzeća.
korisnici, usluge, zadovoljstvo, gradska komunalna poduzeća
nije evidentirano
engleski
Management of consumer satisfaction - the success factor for urban utility companies for traffic
nije evidentirano
users, services, satisfaction, public utilities
nije evidentirano
Podaci o prilogu
323-329.
objavljeno
Podaci o knjizi
Marketing i održivi razvitak
Mirna Leko Šimić
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2010.
978-953-253-074-2