Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj (CROSBI ID 41720)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Anić, Ivan-Damir ; Piri Rajh, Sunčana ; Rajh, Edo Stilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 111-120

Podaci o odgovornosti

Anić, Ivan-Damir ; Piri Rajh, Sunčana ; Rajh, Edo

hrvatski

Stilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj

U ovom je radu testirana CSI ljestvica koju su razvili Sproles i Kendall (1986) u Hrvatskoj. Izvršena je procjena pouzdanosti i valjanosti primijenjenih mjernih ljestvica i segmentacija ispitanika s obzirom na njihov stil odlučivanja. Podaci prikupljeni anketnim istraživanjem analizirani su izračunom Cronbach alfa koeficijenata, primjenom eksplorativne faktorske analize, k-means klaster analize i analize varijance. Rezultati istraživanja pokazuju da postoji osam različitih, homogenih faktora stilova odlučivanja. Time ovaj rad potvrđuje prethodne teorijske konceptualizacije stilova odlučivanja potrošača. Rezultati istraživanja ukazuju na pouzdanost, valjanost, odgovarajuću dimenzionalnost i primjenjivost CSI mjerne ljestvice u hrvatskom okruženju. Klaster analizom ispitanici su segmentirani u tri homogena segmenta s obzirom na iskazane stilove odlučivanja. U radu se analiziraju implikacije rezultata istraživanja za teoriju i praksu.

kupovno ponašanje potrošača, CSI instrument, tipologija stilova odlučivanja, segmentacija potrošača

nije evidentirano

engleski

Consumers' Decision-Making Styles: Testing the Methodology and Styles Profiling in Croatia

nije evidentirano

consumer shopping behaviour, CSI instrument, typology of consumers' decision-making styles, consumer segmentation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

111-120.

objavljeno

Podaci o knjizi

Marketing i održivi razvitak

Leko Šimić, Mirna

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2010.

978-953-253-074-2

Povezanost rada

Ekonomija