Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj kvalitete i cijene na lojalnost marki (CROSBI ID 164128)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Anić, Ivan-Damir ; Piri Rajh, Sunčana ; Rajh, Edo Utjecaj kvalitete i cijene na lojalnost marki // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 61 (2010), 3-4; 137-150

Podaci o odgovornosti

Anić, Ivan-Damir ; Piri Rajh, Sunčana ; Rajh, Edo

hrvatski

Utjecaj kvalitete i cijene na lojalnost marki

Svrha je ovog rada utvrditi utjecaj sklonosti kvaliteti i cjenovne osjetljivosti na sklonost markama i lojalnost marki. Podaci prikupljeni anketnim istraživanjem analizirani su metodom modeliranja strukturnih jednadžbi. Istraživanjem su potvrđene tri hipoteze. Rezultati istraživanja pokazuju da će potrošačeva sklonost markama biti to veća što je potrošač skloniji kvaliteti i što je manje cjenovno osjetljiv. Sklonost markama je pozitivno povezana s lojalnošću marki. Vodeći računa o relativnom utjecaju kvalitete i cijene na lojalnost marki, menadžeri mogu optimizirati svoje marketinške strategije i poboljšati uspješnost svojih poduzeća. Rezultati istraživanja mogu biti od koristi znanstvenicima, stručnjacima i menadžerima u području upravljanja markama.

sklonost kvaliteti ; cjenovna osjetljivost ; sklonost markama ; lojalnost marki

nije evidentirano

engleski

The impact of quality and price consciousness on brand loyalty

nije evidentirano

quality consciousness ; price consciousness ; brand consciousness ; brand loyalty

nije evidentirano

Podaci o izdanju

61 (3-4)

2010.

137-150

objavljeno

0424-7558

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost