Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Informacijsko-komunikacijske tehnologije i treća životna dob (CROSBI ID 563560)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Crnković, Sanja ; Budiselić Bistrović, Anamarija ; Pogarčić, Ivan Informacijsko-komunikacijske tehnologije i treća životna dob // Non-formal adult education and informal adult learning / Milan Matijević ; Tihomir Žiljak (ur.). Zagreb: URIHO, 2010. str. 229-235

Podaci o odgovornosti

Crnković, Sanja ; Budiselić Bistrović, Anamarija ; Pogarčić, Ivan

hrvatski

Informacijsko-komunikacijske tehnologije i treća životna dob

Promicanje cjeloživotnog učenja zahtijeva razvoj sasvim nove vizije i organizacije učenja u budućnosti koja uključuje različite skupine ljudi, obrazovne ustanove i radna mjesta. Učenje ima ključnu ulogu u starenju društva jer povezuje izazove i mogućnosti, a stariji ljudi mogu produbiti baze znanja i dati svoj doprinos razvoju informacijskog društva međugeneracijskom razmjenom iskustava, vještina i kompetencija. Informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT) imaju važnu ulogu u razvijanju različitih oblika edukacije za starije osobe i njihovo uključivanje u društvo znanja jer omogućuje individualno učenje, pristup informacijama i uslugama što osobito dolazi do značaja kod osoba s invaliditetom. Međutim, to može dovesti do novih prepreka, ovisno o alatima i pristupima koji se koriste. Sadašnji ICT alati često nisu pristupačni i stoga se osobita pažnja treba posvetiti starijim osobama s fizičkim ograničenjima, invaliditetom i vrlo malim iskustvom s ICT sučeljem jer ih takve teškoće mogu spriječiti i demotivirati u efektivnom savladavanju ICT vještina.

ICT; cjeloživotno učenje; treća životna dob; motivacija; prepreke

nije evidentirano

engleski

ICT and third age

nije evidentirano

long-life learning; third age; motivation; obstacles

nije evidentirano

Podaci o prilogu

229-235.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Non-formal adult education and informal adult learning

Milan Matijević ; Tihomir Žiljak

Zagreb: URIHO

978-953-98811-3-7

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija