Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kupovna orijentacija žena na tržištu odjeće (CROSBI ID 165435)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Anić, Ivan-Damir ; Mihić, Mirela ; Jurić, Monika Kupovna orijentacija žena na tržištu odjeće // Privredna kretanja i ekonomska politika, 20 (2010), 123; 27-56

Podaci o odgovornosti

Anić, Ivan-Damir ; Mihić, Mirela ; Jurić, Monika

hrvatski

Kupovna orijentacija žena na tržištu odjeće

Ciljevi ovog rada jesu identificirati oblike orijentacije žena u kupnji odjeće, temeljem njih segmentirati tržište i analizirati razlike u kupovnom ponašanju žena i njihovim demografskim obilježjima. Podaci prikupljeni anketiranjem žena u Splitsko dalmatinskoj županiji analizirani su primjenom faktorske analize, klaster analize, chi-kvadrat testom i analizom varijance (ANOVA). Faktorskom analizom izdvojeno je sedam oblika kupovne orijentacije žena: Faktor 1: Trend, interes za odijevanje, užitak u kupnji, Faktor 2: Lakoća održavanja, Faktor 3: Orijentiranost prema kvaliteti, Faktor 4: Lojalnost marki/prodavaonici, Faktor 5: Cjenovna osjetljivost, Faktor 6: Planiranje/racionalnost kupnje, Faktor 7: Podložnost utjecaju prodajnog osoblja. Polazeći od oblika kupovne orijentacije žena, K-means klaster analizom izdvojeno je pet različitih segmenata žena i to: (1) orijentirane na kvalitetu, (2) rukovođene funkcionalnošću, (3) usmjerene modi, (4) indiferentne i (5) cjenovno osjetljive. Analizom varijance utvrđeno je da između segmenata žena postoje značajne statističke razlike u izdacima za kupnju odjeće i u demografskim obilježjima. Rezultati istraživanja mogu biti od pomoći maloprodavačima i proizvođačima odjeće u kreiranju efikasnijih strategija nastupa na tržištu za privlačenje kupaca iz ženske populacije.

Hrvatska ; kupovno ponašanje ; kupovna orijentacija ; segmentacija tržišta ; žene ; odjeća

nije evidentirano

engleski

Apparel shopping orientation of female consumers

nije evidentirano

Croatia ; purchasing behaviour ; shopping orientation ; segmentation analysis ; female consumers ; clothing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

20 (123)

2010.

27-56

objavljeno

1330-187X

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost