Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Konceptualno razumijevanje elektriciteta i magnetizma kod studenata tehničkih fakulteta Sveučilišta u Osijeku (CROSBI ID 578048)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Mioković, Željka ; Ganzberger, Sanja ; Radolić, Vanja Konceptualno razumijevanje elektriciteta i magnetizma kod studenata tehničkih fakulteta Sveučilišta u Osijeku // Knjiga sažetaka 7. znanstvenog sastanka Hrvatskog fizikalnog društva / Gajović, Andreja ; Tokić, Vedrana ; Zorić, Maja et al. (ur.). Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2011. str. 170-170

Podaci o odgovornosti

Mioković, Željka ; Ganzberger, Sanja ; Radolić, Vanja

hrvatski

Konceptualno razumijevanje elektriciteta i magnetizma kod studenata tehničkih fakulteta Sveučilišta u Osijeku

Istraživanje konceptualnog razumijevanja elektriciteta i magnetizma provedeno je na populaciji studenta tehničkih fakulteta Sveučilišta u Osijeku. Kao dijagnostički instrument korišten je općepoznati američki CSEM (Conceptual Survey of Electricity and Magnetism) test višestrukog izbora pomoću kojeg se može provjeriti razumijevanje nekih temeljnih fizikalnih koncepata iz elektriciteta i magnetizma te dijagnosticirati poteškoće koje učenici/studenti imaju pri njihovom usvajanju. Razumijevanje ovih koncepata provjereno je na Sveučilištu u Osijeku kod studenata prvih godina elektrotehnike, računarstva, i prehrambene tehnologije i građevinarstva podijeljenih u nekoliko skupina. Isto tako u istraživanju su sudjelovali studenti fizike s Odjela za fiziku osječkog sveučilišta. Dobiveni rezultati su analizirani statističkim postupcima u okviru klasične test-teorije kojima je određena pouzdanost i diskriminacija cjelokupnog testa (parametri KR-20 (r_test) i delta-Ferguson (delta)) kao i odnos pojedinih zadataka prema cjelokupnom testu (point- biserijalni koeficijenti (r_pbk), težina zadatka (P) i indeks diskriminacije zadatka (D). Srednja uspješnost rješavanja CSEM testa je u dobrom slaganju kako s izvornim istraživanjem tako i s ranije provedenim testiranjem studenata u Hrvatskoj. Izračunati statistički parametri pokazuju da se test može primjenjivati kao dijagnostički alat za procjenu razumijevanja temeljnih fizikalnih koncepata u elektromagnetizmu. Identificirane su i neke studentske pretkoncepcije povezane s poteškoćama u razumijevanju pojedinih koncepata unutar konceptualnog područja elektromagnetske indukcije te primjene Newtonovih zakona u kontekstu elektromagnetizma.

CSEM test ; Pretkoncepcije ; Elektricitet i magnetizam

nije evidentirano

engleski

Understanding of concepts in Electricity and Magnetism among students of technical faculties at University in Osijek

nije evidentirano

CSEM test ; Misconception ; Electricity and magnetism

nije evidentirano

Podaci o prilogu

170-170.

2011.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-7178-20-8

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka 7. znanstvenog sastanka Hrvatskog fizikalnog društva

Gajović, Andreja ; Tokić, Vedrana ; Zorić, Maja ; Maruščak, Tomislav

Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo

Podaci o skupu

7.znanstveni sastanak Hrvatskog fizikalnog društva

poster

13.10.2011-16.10.2011

Primošten, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika