Potencijali i problemi e-trgovine u studentskoj populaciji (CROSBI ID 180495)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Strugar, Ivan ; Knežević, Blaženka ; Jaković, Božidar
hrvatski
Potencijali i problemi e-trgovine u studentskoj populaciji
Među mlađim generacijama Internet se koristi za različite svrhe počevši od zabave, učenja, druženja pa sve do kupovanja proizvoda i usluga. Za razliku od prethodnih generacija, nove generacije puno su otvorenije i spremne na dijeljenje informacija putem mreže. Postoje istraživanja koja ukazuju na činjenicu kako većina internetskih korisnika u Hrvatskoj koriste online alate za traženje proizvoda i usluga, prikupljanje detaljnih informacija o njihovim značajkama te usporedbu cijena i drugih uvjeta kupnje i isporuke. Međutim, način na koji studenti pristupaju ovome kanalu u Hrvatskoj još nije dovoljno istražen. U ovome radu pozornost je usmjerena upravo na studentsku populaciju te je provedeno empirijsko istraživanje i analiza stavova studenata o online kupovini s obzirom na spolnu pripadnost.
e-trgovina; e-maloprodaja; Internet; online kupovina; multikanalna prodaja
nije evidentirano
engleski
Potentials and obstacles of e-commerce in student population
nije evidentirano
e-commerce; e-tailing; online shopping; multichannel retail
nije evidentirano