Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje koncentracije na telekomunikacijskom tržištu Republike Hrvatske (CROSBI ID 370551)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Jirous, Željko Istraživanje koncentracije na telekomunikacijskom tržištu Republike Hrvatske / Pejić Bach, Mirjana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Jirous, Željko

Pejić Bach, Mirjana

hrvatski

Istraživanje koncentracije na telekomunikacijskom tržištu Republike Hrvatske

Glavni cilj poslijediplomskog znanstvenog rada je istražiti stupanj koncentracije na tržištu telekomunikacija u Republici Hrvatskoj u razdoblju od 2003. do 2008. godine. Prikupljeni su podaci o poslovanju 50 najvećih telekomunikacijskih poduzeća, koji su objavljivani u časopisu Infotrend za razdoblje od šest godina.U radu je korištena metoda induktivnog i deduktivnog zaključivanja, deskriptivne i komparativne metode, te metode sinteze i analize, kao i empirijske metode istraživanja. koncentracija je mjerena udjelom tržišnog lidera, koncentracijskim omjerima CR2 i CR4, HH indeksom, indeksom koncentracije, te Ginijevim koeficijentom. Analizirana je koncentracija svih 50 najvećih telekomunikacijskih poduzeća, te poduzeća koja se unutar skupine bave najvažnijim telekomunikacijskim djelatnostima: proizvođači telekomunikacijske opreme, distributeri telekomunikacijske opreme, pružatelji telekomunikacijskih usluga i implementatori telekomunikacijskih rješenja. Na telekomunikacijskom tržištu u prvom desetljeću 21- og stoljeća događaju se burne promjene. Na tržište ulaze novi investitori, mijenjaju se tržišni udjeli, te raste značaj brojnih telekomunikacijskih usluga koje do tada nisu niti postojale. Sve to upućuje na veliku dinamičnost telekomunikacijskog tržišta, što ukazuje na potrebu analize pitanja koncentracije na telekomunikacijskom tržištu Republike Hrvatske. Konačan zaključak o tome što će se događati s koncentracijom telekomunikacijskih tržišta ovisi o dugoročnim procesima koji će biti prisutni na domaćem, ali i na globalnom tržištu.

telekomunikacije; koncentracija; industrija

nije evidentirano

engleski

Research of concentration at the telecommunication market in the Republic of Croatia

nije evidentirano

telecommunications; concentration; industry

nije evidentirano

Podaci o izdanju

114

12.07.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti