Implementacija marketinga kvalitete života u hrvatskome gospodarstvu (CROSBI ID 46197)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Lončarić, Dina
hrvatski
Implementacija marketinga kvalitete života u hrvatskome gospodarstvu
Kvaliteta života ostvaruje se u uvjetima općeg ljudskog blagostanja, koje osim materijalnog blagostanja uključuje i neopipljive komponente Marketing kao gospodarski i društveni proces može unaprijediti kvalitetu života u društvu. Da bi se ostvarili pozitivni učinci na kvalitetu života na makro razini potrebno je na razini poduzeća upravljati procesom marketinga uvažavajući načela etike, društvene odgovornosti i ciljeve interesno- utjecajnih skupina. Svrha je rada ukazati na mogućnost implementacije filozofije marketinga kvalitete života te utvrditi aktualnu razinu njezine primjene u hrvatskom gospodarstvu. Rezultati istraživanja provedenog na uzorku najuspješnijih hrvatskih poduzeća pokazuju da mnoga od njih primjenjuju načela marketinga kvalitete života, ali da postoji prostor za daljnje unapređenje.
kvaliteta života, strateško upravljanje marketingom, etika, društvena odgovornost
nije evidentirano
engleski
Implementation of quality-of-life marketing in the Croatian economy
nije evidentirano
quality of life, strategic marketing management, ethics, social responsibility
nije evidentirano
Podaci o prilogu
210-224.
objavljeno
Podaci o knjizi
Marketing i održivi razvitak
Leko Šimić, M.
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2010.
978-953-253-074-2