Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Implementacija marketinga kvalitete života u hrvatskome gospodarstvu (CROSBI ID 46197)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Lončarić, Dina Implementacija marketinga kvalitete života u hrvatskome gospodarstvu // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, M. (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 210-224

Podaci o odgovornosti

Lončarić, Dina

hrvatski

Implementacija marketinga kvalitete života u hrvatskome gospodarstvu

Kvaliteta života ostvaruje se u uvjetima općeg ljudskog blagostanja, koje osim materijalnog blagostanja uključuje i neopipljive komponente Marketing kao gospodarski i društveni proces može unaprijediti kvalitetu života u društvu. Da bi se ostvarili pozitivni učinci na kvalitetu života na makro razini potrebno je na razini poduzeća upravljati procesom marketinga uvažavajući načela etike, društvene odgovornosti i ciljeve interesno- utjecajnih skupina. Svrha je rada ukazati na mogućnost implementacije filozofije marketinga kvalitete života te utvrditi aktualnu razinu njezine primjene u hrvatskom gospodarstvu. Rezultati istraživanja provedenog na uzorku najuspješnijih hrvatskih poduzeća pokazuju da mnoga od njih primjenjuju načela marketinga kvalitete života, ali da postoji prostor za daljnje unapređenje.

kvaliteta života, strateško upravljanje marketingom, etika, društvena odgovornost

nije evidentirano

engleski

Implementation of quality-of-life marketing in the Croatian economy

nije evidentirano

quality of life, strategic marketing management, ethics, social responsibility

nije evidentirano

Podaci o prilogu

210-224.

objavljeno

Podaci o knjizi

Marketing i održivi razvitak

Leko Šimić, M.

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2010.

978-953-253-074-2

Povezanost rada

Ekonomija