Informacijsko - komunikacijska kultura nastavnika (CROSBI ID 589172)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Krelja Kurelović, Elena
hrvatski
Informacijsko - komunikacijska kultura nastavnika
Ovaj rad donosi teorijski uvid u mjesto i značenje informacijsko – komunikacijske kulture u kontekstu informacijskog društva. Uspješna primjena informacijsko – komunikacijske tehnologije u obrazovanju podrazumijeva određenu razinu informacijsko – komunikacijske kulture nastavnika i škola kao organizacija. Koncept informacijsko – komunikacijske kulture daje cjelovitiji pogled na poimanje i odnos čovjeka prema ICT-u i njegovu životu u informacijskom društvu, uspostavljajući ravnotežu između tehnološki usmjerenog i društveno – humanističkog pristupa. Temeljeći istraživanje na izloženoj teorijskoj osnovi utvrđeno je da su nastavnici osnovnih i srednjih škola Istarske županije najvećim dijelom na srednjem stupnju informacijsko – komunikacijske kulture, da ona ovisi o životnoj dobi, razdoblju života u kojem je nastavnik počeo koristiti ICT, o spolu i nastavnom predmetu, a ne ovisi o tome radi li nastavnik u osnovnoj ili srednjoj školi.
informacijsko - komunikacijska kultura; informatička pismenost; informacijska pismenost; nastavnici
nije evidentirano
engleski
Teacher's ICT culture
nije evidentirano
ICT culture; computer literacy; information literacy; teachers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
27-31.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
MIPRO 2007, Proceedings of the 30th International Convention Computers in Education
Čičin-Šain, M ; Turčić Prstačić, I ; Sluganović, I.
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO
978-953-233-029-8
Podaci o skupu
MIPRO 2007, Computers in Education (CE)
predavanje
21.05.2007-25.05.2007
Opatija, Hrvatska