Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The influence of Teachers' ICT culture on Teaching (CROSBI ID 589174)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Krelja Kurelović, Elena The influence of Teachers' ICT culture on Teaching // MIPRO 2008, Proceedings of the 31st International Convention Computers in Education / Čičin-Šain, M ; Turčić Prstačić, I ; Sluganović, I. et al. (ur.). Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2008. str. 75-78

Podaci o odgovornosti

Krelja Kurelović, Elena

engleski

The influence of Teachers' ICT culture on Teaching

This paper deals with the concept of ICT culture in the school context in order to regard the problem of ICT integration in the educational system more completely. Analysing opinions and experiences of different authors, as well as through conducted research, the aim is to assess if teachers’ ICT culture influences the change of the standard pedagogical practice. Research results point to a connection between teachers’ ICT culture and frequency of use of ICT in teaching and the way in which they conduct classes when applying ICT.

teachers' ICT culture; ICT in teaching

izvorni znanstveni rad

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

75-78.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

MIPRO 2008, Proceedings of the 31st International Convention Computers in Education

Čičin-Šain, M ; Turčić Prstačić, I ; Sluganović, I. ; Uroda, I.

Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO

978-953-233-039-7

Podaci o skupu

MIPRO 2008, Computers in Education (CE)

predavanje

26.05.2008-30.05.2008

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti