Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

UTJECAJ SOCIJALNE KOMPETENCIJE UČITELJA NA PROVOĐENJE CJELODNEVNOG BORAVKA UČENIKA U ŠKOLI (CROSBI ID 187509)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jasenka Martinčević UTJECAJ SOCIJALNE KOMPETENCIJE UČITELJA NA PROVOĐENJE CJELODNEVNOG BORAVKA UČENIKA U ŠKOLI // Odgojne znanosti, 12 (2010) (2010), 2 (20); 441-458

Podaci o odgovornosti

Jasenka Martinčević

hrvatski

UTJECAJ SOCIJALNE KOMPETENCIJE UČITELJA NA PROVOĐENJE CJELODNEVNOG BORAVKA UČENIKA U ŠKOLI

Jedan od zahtjeva modernog društva je imati moderne, cjelodnevno organizirane škole. U konačnici, učitelji će ostvariti taj projekt. Tako, osim teorijskog aspekta, ovaj rad iznosi rezultate empirijskog istraživanja. Istraživanje je provedeno metodom ankete na uzorku od 187 ispitanika, učitelja u osnovnim školama na području Varaždinske županije. U radu smo raščlanili pojam socijalne kompetencije učitelja na pet elemenata. Ti elementi su: empatija, optimizam i smisao za humor, komunikacijske vještine, fleksibilnost i stil vođenja. Učitelji, ispitanici ankete, procjenjivali su te elemente. Rezultati su pokazali da različite grupe učitelja procjenjuju te elemente različito. Ti rezultati mogu se iskoristiti kao jedno od mnogobrojnih polazišta za daljnje unaprjeđivanje i razvijanje ključnih kompetencija koje bi trebao imati svaki učitelj u cjelodnevnom školskom sustavu.

Socijalna kompetencija učitelja; komunikacijske vještine; fleksibilnost i stil vođenja; cjelodnevni boravak učenika u školi; moderna škola

nije evidentirano

engleski

THE INFLUENCE OF TEACHER’S SOCIAL COMPETENCE ON DAY CARE IMPLEMENTATION PROGRAM IN PRIMARY SCHOOLS

nije evidentirano

Social competence of teachers; communication skills; empathy; flexibility and leadership style; all-day school; modern school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (2010) (2 (20))

2010.

441-458

objavljeno

1846-1204

Povezanost rada

Pedagogija