Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mentorstvo i konzultacije (CROSBI ID 9814)

Urednička knjiga | priručnik

Mentorstvo i konzultacije / Novak Valentina, Petković Maja, Buhin Lončar Larisa (ur.) Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2012

Podaci o odgovornosti

Novak Valentina, Petković Maja, Buhin Lončar Larisa

Kiš Glavaš, Lelia

hrvatski

Mentorstvo i konzultacije

Ovaj je priručnik dio zbirke priručnika nadnaslova “Studenti s invaliditetom” koja je nastala u okviru Tempus projekta (u kategoriji združenih projekata) “Education for Equal opportunities at Croatian Universities − EduQuality” (Nr: 158757-TEMPUS- 1-2009-1-HR-TEMPUS-JPGR) nositelja Sveučilišta u Zagrebu. Svrha priručnika je doprinos izjednačavanju pristupa visokom obrazovanju studentima s invaliditetom informiranjem, educiranjem i senzibiliziranjem sveučilišnih nastavnika, stručnog i administrativnog osoblja na rektoratima, fakultetima i akademijama o specifičnim potrebama studenata s invaliditetom u sustavu visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj. Studentima s invaliditetom smatramo studente s oštećenjima vida i sluha, motoričkim poremećajima, kroničnim bolestima, specifičnim teškoćama učenja (disleksija i ADHD) te studente sa psihičkim bolestima i poremećajima. Svrstavajući ove studente u skupinu studenata s invaliditetom nikako nam nije bila namjera stigmatizirati ih ili etiketirati, nego ukazati na potrebu prilagodbe akademskih sadržaja njihovim mogućnostima i prezentirati neke primjere takvih prilagodbi. U ovom će se priručnika više govoriti o mentorstvu i konzultacijama.

visokoškolska nastava; studenti s invaliditetom; mentorstvo i konzultacije

nije evidentirano

engleski

Mentorship and consultation

nije evidentirano

higher education; students with disabilities; information mentorstvo i konzultacijes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Sveučilište u Zagrebu

2012.

978-953-6002-59-7 5

158

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija