Mentorstvo i konzultacije (CROSBI ID 9814)
Urednička knjiga | priručnik
Podaci o odgovornosti
Novak Valentina, Petković Maja, Buhin Lončar Larisa
Kiš Glavaš, Lelia
hrvatski
Mentorstvo i konzultacije
Ovaj je priručnik dio zbirke priručnika nadnaslova “Studenti s invaliditetom” koja je nastala u okviru Tempus projekta (u kategoriji združenih projekata) “Education for Equal opportunities at Croatian Universities − EduQuality” (Nr: 158757-TEMPUS- 1-2009-1-HR-TEMPUS-JPGR) nositelja Sveučilišta u Zagrebu. Svrha priručnika je doprinos izjednačavanju pristupa visokom obrazovanju studentima s invaliditetom informiranjem, educiranjem i senzibiliziranjem sveučilišnih nastavnika, stručnog i administrativnog osoblja na rektoratima, fakultetima i akademijama o specifičnim potrebama studenata s invaliditetom u sustavu visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj. Studentima s invaliditetom smatramo studente s oštećenjima vida i sluha, motoričkim poremećajima, kroničnim bolestima, specifičnim teškoćama učenja (disleksija i ADHD) te studente sa psihičkim bolestima i poremećajima. Svrstavajući ove studente u skupinu studenata s invaliditetom nikako nam nije bila namjera stigmatizirati ih ili etiketirati, nego ukazati na potrebu prilagodbe akademskih sadržaja njihovim mogućnostima i prezentirati neke primjere takvih prilagodbi. U ovom će se priručnika više govoriti o mentorstvu i konzultacijama.
visokoškolska nastava; studenti s invaliditetom; mentorstvo i konzultacije
nije evidentirano
engleski
Mentorship and consultation
nije evidentirano
higher education; students with disabilities; information mentorstvo i konzultacijes
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu
2012.
978-953-6002-59-7 5
158
objavljeno