Multimedij i školska knjižnica (CROSBI ID 377269)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ivana Meić-Sidić
Mikelić Preradović, Nives
hrvatski
Multimedij i školska knjižnica
Školski knjižničar ima zahtjevnu ulogu u današnjem svijetu. On je odgovoran za pronalaženje i vrednovanje najkvalitetnijih izvora gomile informacija kojima su učenici "izloženi" te mora biti osposobljen pronaći najkvalitetnija i najzanimljivija nastavna pomagala. U cijelom tom procesu i novonastalom okruženju, školski knjižničar mora uzeti u obzir da se pristup učenju drastično promijenio te da današnja djeca ili "digitalni urođenici" zahtijevaju drugačiji pristup traženju i obradi informacija. Današnja djeca smatraju tehnologiju svojim prirodnim okruženjem i učenje pomoću multimedijskih pomagala bliskim jer tako koriste svoj prirodni jezik. Uza sve to, znanstveno je dokazano da se mozak današnje djece čak i fiziološki promijenio zbog novih podražaja te ih je shodno tome potrebno zainteresirati audiovizualnim efektima, omogućiti im da brzo reagiraju i učiniti proces učenja interaktivnim. U ovome radu izložila sam niz konkretnih ideja kako bi školski knjižničar mogao unaprijediti cijeli proces učenja koristeći materijale poput YouTube videa, maštovitih Prezi prezentacije i interaktivnih stranica koje su izuzetno kvalitetne, a istodobno bliske i zanimljive današnjim učenicima. Multimedijski pristup učenju omogućuje učenje kroz istraživanje i iskustvo, a uz to je opušteniji i zabavniji. Nadalje, on razvija opažanje, vizualnu komunikaciju te potiče na rješavanje problema i inovativno razmišljanje. Školski knjižničar može osmisliti i niz drugih aktivnosti kojima će putem multimedijskih pomagala zainteresirati učenike za znanost, književnost ili kreativno izražavanje. On ih može naučiti kako da svoje informatičke vještine povežu s kreativnim sposobnostima te i proces učenja učiniti lakšim i zanimljivijim.
multimedij; školska knjižnica; interaktivno podučavanje i učenje; razvoj kreativnosti kod djece
nije evidentirano
engleski
Multimedia and school library
nije evidentirano
multimedia; school library; interactive teaching and learning resources; development od child creative skills
nije evidentirano
Podaci o izdanju
41
26.10.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb