Specifičnosti sastavljanja poslovnog plana u trgovini (CROSBI ID 193268)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Perčević, Hrvoje
hrvatski
Specifičnosti sastavljanja poslovnog plana u trgovini
Poslovni plan temeljni je upravljački izvještaj menadžmenta poduzeća u kojemu se na sistematizirani način kvantificirano iskazuju ciljevi i planirane poslovne aktivnosti poduzeća za određeno buduće razdoblje. Na taj način plan je i osnovni instrument putem kojeg se usmjerava rast i razvoj poduzeća te ocjenjuje efikasnost samog menadžmenta poduzeća. Metodologija sastavljanja i struktura poslovnog plana u trgovačkim poduzećima jednostavnija je nego kod proizvodnih poduzeća zbog prirode samih poslovnih procesa i aktivnosti. Svako poduzeće, nevezano za vrstu djelatnosti i veličinu, trebalo bi razvijati metodologiju sastavljanja poslovnog plana kako bi plan bio objektivniji, ali i razvojni. Mala poduzeća u načelu nisu sklona planiranju odnosno sastavljanju poslovnog plana, držeći to dodatnim i nepotrebnim troškom. Međutim, u današnjim poslovnim uvjetima poslovni plan i planiranje je nužno budući da se na taj način usmjerava i održava tržišna pozicija svakog poduzeća.
poslovni plan; operativni plan; financijski plan; trgovinčka poduzeća
nije evidentirano
engleski
Specifics of master budget preparation in merchandising companies
nije evidentirano
master budget; operating budget; financial budget; merchandising companies
nije evidentirano