Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Specifičnosti sastavljanja poslovnog plana u trgovini (CROSBI ID 193268)

Prilog u časopisu | stručni rad

Perčević, Hrvoje Specifičnosti sastavljanja poslovnog plana u trgovini // Računovodstvo i financije, 10 (2008), 65-70

Podaci o odgovornosti

Perčević, Hrvoje

hrvatski

Specifičnosti sastavljanja poslovnog plana u trgovini

Poslovni plan temeljni je upravljački izvještaj menadžmenta poduzeća u kojemu se na sistematizirani način kvantificirano iskazuju ciljevi i planirane poslovne aktivnosti poduzeća za određeno buduće razdoblje. Na taj način plan je i osnovni instrument putem kojeg se usmjerava rast i razvoj poduzeća te ocjenjuje efikasnost samog menadžmenta poduzeća. Metodologija sastavljanja i struktura poslovnog plana u trgovačkim poduzećima jednostavnija je nego kod proizvodnih poduzeća zbog prirode samih poslovnih procesa i aktivnosti. Svako poduzeće, nevezano za vrstu djelatnosti i veličinu, trebalo bi razvijati metodologiju sastavljanja poslovnog plana kako bi plan bio objektivniji, ali i razvojni. Mala poduzeća u načelu nisu sklona planiranju odnosno sastavljanju poslovnog plana, držeći to dodatnim i nepotrebnim troškom. Međutim, u današnjim poslovnim uvjetima poslovni plan i planiranje je nužno budući da se na taj način usmjerava i održava tržišna pozicija svakog poduzeća.

poslovni plan; operativni plan; financijski plan; trgovinčka poduzeća

nije evidentirano

engleski

Specifics of master budget preparation in merchandising companies

nije evidentirano

master budget; operating budget; financial budget; merchandising companies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10

2008.

65-70

objavljeno

0350-4506

Povezanost rada

Ekonomija