Model točke pokrića kao analitički instrument za poslovno odlučivanje (CROSBI ID 193275)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Perčević, Hrvoje ; Dražić Lutilsky, Ivana
hrvatski
Model točke pokrića kao analitički instrument za poslovno odlučivanje
Model točke pokrića je izuzetno značajan instrument za utvrđivanje odnosa između troškova, volumena (opsega) prodaje i profita na različitim razinama aktivnosti. Upravo zbog toga ovaj model se koristi u procesu poslovnog odlučivanja. Iako primjena ovog modela počiva na definiranim pretpostavkama koje u određenoj mjeri umanjuju njegovu primjenu u dugoročnom poslovnom odlučivanju, ipak se ovaj model može koristiti kao kvalitetan instrument za kratkoročno poslovno odlučivanje. U ovom članku autori na praktičnim primjerima objašnjavaju primjenu točke pokrića.
točka pokrića; analitički instrument; metoda jednadžbe; marža kontribucije; grafička metoda
nije evidentirano
engleski
Model of breakeven point as an analytical tool for decision making
nije evidentirano
breakeven point; analytical tool; equotion method; contribution margin; graph method
nije evidentirano