Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The Influence of Situational Factors on Accepting e-Learning Technology by University Teachers (CROSBI ID 597880)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Babić, Snježana The Influence of Situational Factors on Accepting e-Learning Technology by University Teachers // MIPRO Proceedings 2013, Computers in Education (CE) / Biljanović, Petar (ur.) (ur.). Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2013. str. 906-911

Podaci o odgovornosti

Babić, Snježana

engleski

The Influence of Situational Factors on Accepting e-Learning Technology by University Teachers

Complex educational environment is one of the key components in considering teacher's acceptance of e-education and can be observed in different scopes in relation to the teacher. This paper deals with an immediate educational environment as a group of situational factors consisting of student characteristics and content/course characteristics and their influence on accepting the technology by university teachers.

Situational Factors; Accepting; e-Learning Technology; University Teachers

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

906-911.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

MIPRO Proceedings 2013, Computers in Education (CE)

Biljanović, Petar (ur.)

Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO

Podaci o skupu

MIPRO 2013

predavanje

20.05.2013-24.05.2013

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano