Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Sintaktička obilježja narativnih sposobnosti djece predškolske i školske dobi (CROSBI ID 333522)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kuvač, Jelena Sintaktička obilježja narativnih sposobnosti djece predškolske i školske dobi / Kovačević, Melita (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2000

Podaci o odgovornosti

Kuvač, Jelena

Kovačević, Melita

hrvatski

Sintaktička obilježja narativnih sposobnosti djece predškolske i školske dobi

Ovo istraživanje usmjerilo se na sintaktička obilježja narativnih sposobnosti djece predškolske i školske dobi. Zbog općenito malog broja istraživanja narativne sposobnosti u hrvatskome jeziku, te zbog nedovoljno jasno određenih obilježja narativne sposobnosti, analizirali smo kvantitativnu i kvalitativnu razinu osnovnih jezičnih obilježja. Dobiveni rezultati upućuju da je s porastom kronološke dobi prisutan pozitivan porast u kvantiteti i kvaliteti dječjih verbalnih iskaza. Teškoće koje se javljaju posljedica su nedovoljno razvijenog vokabulara, jezičnih i gramatičkih znanja potrebnih za sintaktičko organiziranje iskaza, o čemu prvenstveno ovisi sposobnost prepričavanja. Ovaj rad može poslužiti kao model za buduća opsežnija istraživanja jezičnog razvoja djece, a poteškoće koje se javljaju pri razumijevanju i ostvarivanju priče kod djece uredna jezičnog razvoja mogu biti dobrim pokazateljem poteškoća u pojedinim jezičnim sastavnicama.

naracija; sintaksa; usvajanje jezika; gramatička točnost; red riječi; MLU

nije evidentirano

engleski

Syntactic features of narrative abilities in preschool and school children

nije evidentirano

narration; syntax; language acquisition; grammatical accuracy; word order; MLU

nije evidentirano

Podaci o izdanju

49

13.10.2000.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano