Školski menadžment Stilovi vođenja razreda (CROSBI ID 197416)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Andrija, Kozina
hrvatski
Školski menadžment Stilovi vođenja razreda
Sve više se koristi pojam menedžmenta u odgoju i obrazovanju pod raznim nazivima: prosvjetni menedžment, pedagoški menedžment, obrazovni menedžment, školski menedžment i sl. Stanić (2006: 22) smatra da se pod menedžmentom u obrazovanju smatra koordinacija ljudskih i materijalnih potencijala u području odgoja i obrazovanja kako bi se postigli ciljevi utvrđeni državnom, lokalnom i školskom prosvjetnom politikom. Menedžerski stil je način ponašanja i djelovanja menedžera. Vođenje je podsustav i odnosi se samo na usklađivanje svih raspoloživih resursa za ostvarenje ciljeva obrazovne ustanove ili škole. Postoje različit nazivi za različite stilove vođenja ali prilikom opisivanja samog stila nema velikih razlika u poimanju. Stilovi vođenja određuju same učitelje pa stoga imamo autokretskog učitelja, demokratskog učitelja, emocionalnog učitelja i laissez-faire učitelja. Ako želimo imati istinsko demokratsko društvo, tada moramo prije svega demokratizirati svoje škole jer u školama počinje demokratizacija svakog društva.
upravljanje ; rukovođenje ; vođenje ; stilovi vođenja učitelja
nije evidentirano
engleski
School Management Leadership Styles
nije evidentirano
governance ; management ; leadership ; leadership styles of teachers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Pedagogija, Vojno-obrambene i sigurnosno-obavještajne znanosti i umijeće