Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Proces razvoja multimedijske računalne igre (CROSBI ID 197957)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Gligora Marković, Maja ; Antić, Mario ; Rauker Koch, Marina Proces razvoja multimedijske računalne igre // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 1 (2013), 1; 151-163

Podaci o odgovornosti

Gligora Marković, Maja ; Antić, Mario ; Rauker Koch, Marina

hrvatski

Proces razvoja multimedijske računalne igre

U današnje vrijeme multimedijske računalne igre predstavljaju najčešći oblik digitalne zabave koja je uvelike zamijenila njene ostale oblike. Igre su ušle u sve pore svakodnevnog života i ne poznaju dobne granice. Razvoj takvog oblika zabave vrlo je zahtjevan jer multimedijski oblik obuhvaća integraciju videa, animacije, zvuka, teksta, pokretne i/ili nepokretne slike i, ono što je najvažnije i bez čega ne bi postojale, interakciju. Razvoj multimedijske računalne igre vrlo je složen posao i zahtijeva tim stručnjaka koji poznaju teoriju i praktične metode koje se koriste u razvoju, koji se služe profesionalnim alatima za razvoj multimedijskih računalnih igri. Proces razvoja današnjih multimedijskih računalnih igara obuhvaća i druga područja, kao što su psihologija, sociologija i dr., a ne samo područje informacijske tehnologije. Svrha rada je definirati multimedijsku računalnu igru kao pojam, opisati generacije razvoja i strukturu računalne igre, odabrani način razvoja, izvršiti analizu pristupa ovoj problematici prema demografskoj strukturi njezinih korisnika i prikazati cjelokupni proces razvoja računalne igre kroz sve faze. U prijeprodukcijskoj fazi opisan je put od ideje do dokumenta dizajna koji je potreban za početak izrade multimedijske računalne igre. U produkcijskoj fazi opisan je operativni dio razvoja i pripreme za izdavanje, a u postprodukcijskoj fazi opisane su aktivnosti vezane uz promociju i distribuciju multimedijske računalne igre kao proizvoda. Rad nudi i upoznavanje s tehnologijama i alatima kao što su 3D StudioMax i Unity 3D, potrebnim za izradu multimedijske računalne igre, na primjeru razvoja igre „Robot Wars“.

multimedija ; računalna igra ; Robot Wars ; 3Ds Max ; Unity 3D

nije evidentirano

engleski

DEVELOPMENT OF MULTIMEDIA COMPUTER GAMES

nije evidentirano

Multimedia ; computer game ; Robot Wars ; 3Ds Max ; Unity 3D

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1)

2013.

151-163

objavljeno

1848-1299

1849-1723

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice