Kontrastivni pristup u nastavi engleskoga jezika:sustav obrade pridjeva u nastavi engleskoga jezika prema dobi (CROSBI ID 203305)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Carević, Ivana
hrvatski
Kontrastivni pristup u nastavi engleskoga jezika:sustav obrade pridjeva u nastavi engleskoga jezika prema dobi
Važnost uporabe materinjeg jezika u nastavi stranog nije uvijek bila jednaka. Povijesno gledano, dok su s jedne strane metode poput direktne ili audio-vizualne odbacivale uporabu materinjeg jezika, s druge, metode poput Community Language Learning (CLL) postupno su uključivale materinji jezik u proces učenja stranog jezika. Pojavom kontrastivne analize dolazi do sustavnijeg proučavanja utjecaja materinjeg jezika u procesu učenja stranog. U ovom radu raspravlja se o uporabi materinjeg jezika u procesu učenja stranog te o primjeni kontrastivnog pristupa u tom procesu. On podrazumijeva uporabu materinjeg jezika u smislu korištenja pozitivnog transfera i reduciranja negativnog putem odgovajućih nastavnih tehnika. Prvi dio rada opisuje važnost uporabe materinjeg jezika u nastavi stranog te prikazuje kontrastivnu analizu gramatičke kategorije pridjeva u engleskom i hrvatskom jeziku s očekivanim interferencijama. Drugi dio rada razrađuje sustav obrade pridjeva u nastavi engleskoga jezika prema dobi, od početnog do naprednog stupnja.
materinji jezik; kontrastivna analiza; kontrastivna analiza pridjeva; proces poučavanja stranoga jezika
nije evidentirano
engleski
A contrastive approach in foreign English language teaching: A schema for teaching adjectives in foreign English language teaching with respect to age
nije evidentirano
mother tongue; contrastive analysis; contrastive analysis of adjectives; foreign language teaching
nije evidentirano