Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kontrastivni pristup u nastavi engleskoga jezika:sustav obrade pridjeva u nastavi engleskoga jezika prema dobi (CROSBI ID 203305)

Prilog u časopisu | stručni rad

Carević, Ivana Kontrastivni pristup u nastavi engleskoga jezika:sustav obrade pridjeva u nastavi engleskoga jezika prema dobi // Odgojne znanosti, 12 (2010), 1 (19); 229-240

Podaci o odgovornosti

Carević, Ivana

hrvatski

Kontrastivni pristup u nastavi engleskoga jezika:sustav obrade pridjeva u nastavi engleskoga jezika prema dobi

Važnost uporabe materinjeg jezika u nastavi stranog nije uvijek bila jednaka. Povijesno gledano, dok su s jedne strane metode poput direktne ili audio-vizualne odbacivale uporabu materinjeg jezika, s druge, metode poput Community Language Learning (CLL) postupno su uključivale materinji jezik u proces učenja stranog jezika. Pojavom kontrastivne analize dolazi do sustavnijeg proučavanja utjecaja materinjeg jezika u procesu učenja stranog. U ovom radu raspravlja se o uporabi materinjeg jezika u procesu učenja stranog te o primjeni kontrastivnog pristupa u tom procesu. On podrazumijeva uporabu materinjeg jezika u smislu korištenja pozitivnog transfera i reduciranja negativnog putem odgovajućih nastavnih tehnika. Prvi dio rada opisuje važnost uporabe materinjeg jezika u nastavi stranog te prikazuje kontrastivnu analizu gramatičke kategorije pridjeva u engleskom i hrvatskom jeziku s očekivanim interferencijama. Drugi dio rada razrađuje sustav obrade pridjeva u nastavi engleskoga jezika prema dobi, od početnog do naprednog stupnja.

materinji jezik; kontrastivna analiza; kontrastivna analiza pridjeva; proces poučavanja stranoga jezika

nije evidentirano

engleski

A contrastive approach in foreign English language teaching: A schema for teaching adjectives in foreign English language teaching with respect to age

nije evidentirano

mother tongue; contrastive analysis; contrastive analysis of adjectives; foreign language teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (1 (19))

2010.

229-240

objavljeno

1846-1204

Povezanost rada

Pedagogija