Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Autorsko-fotografski koncept u dekonstrukciji medijskog spektakla (CROSBI ID 610274)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Periša, Mario Autorsko-fotografski koncept u dekonstrukciji medijskog spektakla / The Authorial-photographic Concept in the Deconstruction of the Media Spectacle // Philosophy of Media / Pavletić, livia (ur.). Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2013. str. 84-84

Podaci o odgovornosti

Periša, Mario

hrvatski

Autorsko-fotografski koncept u dekonstrukciji medijskog spektakla

U povijesnoj genezi fotografskih praksi autorstvo kao duhovno stvaralaštvo pokušavalo se oduprijeti kalupima reproducibilnosti, kako u naravi medija samoga po sebi, tako i medijskih kanala u kojima je prenašana poruka. Medijima (masmedijima) je fotografija došla kao“ naručena“, kao dokaz, jednostavno predočenje stvarnosti, kao vjerodostojnost onoga što je bilo ili što može biti. Zahvaljujući moći umnažanja i svojstvu imaginacije fotografije, čovjek zaboravlja da je sam stvorio te slike, nije u stanju dekodirat i kod slike i počinje halucinirati (Flusser). Ta činjenica pripomaže u stvaranju kapitala, a fotoaparat kao proizvod industrijske revolucije, pomaže u održavanju profita poglavito u sferi medijskog komuniciranja onih interesa i vrijednosti koje čine stvoreni sustav održivim. Zbog ljudske potrebe za iluzijom savršenog svijeta (izgubljenog raja) moguće je manipulirati činjenicama i predočavati stvarnost kao spektakl koji je dobio ulogu autokratske vladavine.

autorstvo; mediji; spektakl; fotografija

nije evidentirano

engleski

The Authorial-photographic Concept in the Deconstruction of the Media Spectacle

U povijesnoj genezi fotografskih praksi autorstvo kao duhovno stvaralaštvo pokušavalo se oduprijeti kalupima reproducibilnosti, kako u naravi medija samoga po sebi, tako i medijskih kanala u kojima je prenašana poruka. Medijima (masmedijima) je fotografija došla kao“ naručena“, kao dokaz, jednostavno predočenje stvarnosti, kao vjerodostojnost onoga što je bilo ili što može biti. Zahvaljujući moći umnažanja i svojstvu imaginacije fotografije, čovjek zaboravlja da je sam stvorio te slike, nije u stanju dekodirat i kod slike i počinje halucinirati (Flusser). Ta činjenica pripomaže u stvaranju kapitala, a fotoaparat kao proizvod industrijske revolucije, pomaže u održavanju profita poglavito u sferi medijskog komuniciranja onih interesa i vrijednosti koje čine stvoreni sustav održivim. Zbog ljudske potrebe za iluzijom savršenog svijeta (izgubljenog raja) moguće je manipulirati činjenicama i predočavati stvarnost kao spektakl koji je dobio ulogu autokratske vladavine.

Authorial; Deconstruction; Spectacle; photographic

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

84-84.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Philosophy of Media

Pavletić, livia

Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo

978-953-56314-3-9

Podaci o skupu

Media & Public

predavanje

15.11.2013-17.11.2013

Dubrovnik, Hrvatska

Povezanost rada

Povijest umjetnosti