Koliko programiranja i kada nam treba u kurikulu za osnovne i srednje škole? (CROSBI ID 611809)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Čičin Šain, Marina ; Babić, Snježana
engleski
Koliko programiranja i kada nam treba u kurikulu za osnovne i srednje škole?
Danas je učenicima razvoj znanja, vještina i sposobnosti iz područja programiranja omogućen na različim obrazovnim razinama u različitom obimu kroz formalni, neformalni i informalni oblik obrazovanja. Međutim obrazovna praksa pokazuje da je programiranje za većinu učenika poput matematike, uglavnom slabo prihvaćeno i nepopularno. Stoga je važno pronaći načine koji će olakšati process učenja i poučavanja programiranja, te potaknuti kod učenika želju za razvojem u području programiranja. S druge strane, važno je pronaći odgovarajuću razinu zastupljenosti programiranja u kurikulu za osnovne i srednje škole. (A moglo bi biti lakše.). Ovaj rad opisuje jednu mogućnost kako se to može postići.
programiranje ; početnica ; metoda ; mema
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1127-1129.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Proceedings of 37th International Convention MIPRO 2014.
Biljanović, Petar
Rijeka:
Podaci o skupu
MIPRO 2014
predavanje
25.05.2014-29.05.2014
Opatija, Hrvatska