Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Koliko programiranja i kada nam treba u kurikulu za osnovne i srednje škole? (CROSBI ID 611809)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Čičin Šain, Marina ; Babić, Snježana Koliko programiranja i kada nam treba u kurikulu za osnovne i srednje škole? // Proceedings of 37th International Convention MIPRO 2014. / Biljanović, Petar (ur.). Rijeka, 2014. str. 1127-1129

Podaci o odgovornosti

Čičin Šain, Marina ; Babić, Snježana

engleski

Koliko programiranja i kada nam treba u kurikulu za osnovne i srednje škole?

Danas je učenicima razvoj znanja, vještina i sposobnosti iz područja programiranja omogućen na različim obrazovnim razinama u različitom obimu kroz formalni, neformalni i informalni oblik obrazovanja. Međutim obrazovna praksa pokazuje da je programiranje za većinu učenika poput matematike, uglavnom slabo prihvaćeno i nepopularno. Stoga je važno pronaći načine koji će olakšati process učenja i poučavanja programiranja, te potaknuti kod učenika želju za razvojem u području programiranja. S druge strane, važno je pronaći odgovarajuću razinu zastupljenosti programiranja u kurikulu za osnovne i srednje škole. (A moglo bi biti lakše.). Ovaj rad opisuje jednu mogućnost kako se to može postići.

programiranje ; početnica ; metoda ; mema

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1127-1129.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Proceedings of 37th International Convention MIPRO 2014.

Biljanović, Petar

Rijeka:

Podaci o skupu

MIPRO 2014

predavanje

25.05.2014-29.05.2014

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Računarstvo