Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usvajanje vokabulara engleskoga kao stranoga jezika struke (CROSBI ID 395151)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Omrčen, Darija Usvajanje vokabulara engleskoga kao stranoga jezika struke / Mihaljević Djigunović, Jelena (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2011

Podaci o odgovornosti

Omrčen, Darija

Mihaljević Djigunović, Jelena

hrvatski

Usvajanje vokabulara engleskoga kao stranoga jezika struke

Cilj je istraživanja bio utvrditi u kojoj se mjeri konstruiranim skupom mjernih instrumenata mogu utvrditi razlike u tipu znanja engleskoga kineziološkog vokabulara, načinima njegova usvajanja i motivaciji za učenje engleskoga kao stranoga jezika struke s obzirom na različite demografske, socio-ekonomske i druge pokazatelje. Nadalje, željelo se utvrditi postoji li povezanost tipa znanja engleskoga kineziološkog vokabulara s jedne strane i strategija njegova učenja te motivacije za učenje engleskoga kao stranoga jezika struke s druge, kao i postoji li povezanost između tipa znanja engleskoga kineziološkog vokabulara i učenja stranih jezika te školskoga i akademskoga uspjeha. Istraživanje je provedeno na 151 ispitaniku treće i 96 ispitanika četvrte studijske godine Kineziološkoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Spol, socio-ekonomski status ispitanika, obrazovni status oca, vrsta srednje škole te preferencija pojedinih vrsta sportske aktivnosti imali su određenu, manju ili veću, ulogu u usvajanju engleskoga vokabulara kineziološke struke na recepcijskoj i/ili produkcijskoj razini. Recepcijska je razina znanja vokabulara na ispitanicima niže studijske godine bila povezana s izravnim strategijama njegova učenja, s motivacijom za opću uporabu engleskoga kao stranoga jezika te s poznavanjem domene, dok je na višoj studijskoj godini motivacija bila usmjerena na njegovu uporabu u struci i budućemu zanimanju, a na produkcijsku je razinu osim poznavanja domene utjecalo i matematičko znanje, kao i učenje njemačkoga jezika.

strani jezik; jezik struke; stručni vokabular; strategije učenja; motivacija; poznavanje domene; spol; socio-ekonomski status

nije evidentirano

engleski

The Acquisition of English for Specific Purposes Vocabulary

nije evidentirano

foreign language; language for specific purposes; technical vocabulary; learning strategies; motivagtion; knowledge of the domain; gender; socioeconomic status

nije evidentirano

Podaci o izdanju

278

11.03.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija