Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kriteriji vrednovanja rada nastavnika od strane njihovih studenata (CROSBI ID 624498)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Orlić Bachler, Mandi ; Marinović, Marija Kriteriji vrednovanja rada nastavnika od strane njihovih studenata // MIPRO / Biljanović, Petar (ur.). 2015. str. 1144-1146

Podaci o odgovornosti

Orlić Bachler, Mandi ; Marinović, Marija

hrvatski

Kriteriji vrednovanja rada nastavnika od strane njihovih studenata

Proteklih nekoliko godina, putem ISVU sustava, na visokim učilištima Repubike Hrvatske provodi se anketiranje studenata u svrhu utvrđivanja stupnja zadovoljstva ili nezadovoljstva radom nastavnika i asistenata koji sudjeluju u realizaciji njihova nastavnog procesa. U ovome radu prikazujemo rezultate ankete, koju smo proveli među studentima sa Odjela za informatiku Sveučilišta u Rijeci i studentima Tehničkog veleučilišta u Zagrebu. Istražili smo koji čimbenici i u kojoj mjeri utječu na valorizaciju rada nastavnika od strane njihovih studenata.

kvaliteta; visoko obrazovanje; kriteriji vrednovanja

nije evidentirano

engleski

Criteria of evaluation of teachers' work by their students

nije evidentirano

quality; higher education; evaluation criteria

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1144-1146.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

38th international convention: mipro - path to knowledge and innovation/Computers in education

Biljanović, Petar

Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO

978-953-233-083-0

1847-3946

Podaci o skupu

38th international convention on information and communication technology, electronics and microelectronics

predavanje

25.05.2015-29.05.2015

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti