Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Priznavanje i mjerenje brandova u financijskim izvještajima prema MRS-u 38 (CROSBI ID 222067)

Prilog u časopisu | stručni rad

Perčević, Hrvoje Priznavanje i mjerenje brandova u financijskim izvještajima prema MRS-u 38 // Računovodstvo i financije, LX (2014), 6; 33-36

Podaci o odgovornosti

Perčević, Hrvoje

hrvatski

Priznavanje i mjerenje brandova u financijskim izvještajima prema MRS-u 38

Jedno od značajnih pitanja s kojim se računovodstvena struka danas sve više susreće je pitanje priznavanja i mjerenja brandova u računovodstvu i financijskim izvještajima. U ovom radu autor razmatra problematiku priznavanja i mjerenja brandova u skladu s aktualnim MRS-om 38 te navodi potencijalne pristupe i metode procjene vrijednosti brandova u situaciji kada MRS 38 dozvoljava priznavanje brandova kao imovine u bilanci.

priznavanje; merenje; brand; financijski izvještaji

nije evidentirano

engleski

Recognition and Measurement of Brands in Financial Statements according to IAS 38

nije evidentirano

recognition; measurement; brand; financial statements

nije evidentirano

Podaci o izdanju

LX (6)

2014.

33-36

objavljeno

0350-4506

Povezanost rada

Ekonomija