Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mjerenje zadovoljstva klijenta uslugama na kioscima u gradu Rijeci (CROSBI ID 223962)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Raspor, Sanja ; Žunić, Claudia ; Ribarić Aidone, Eda Mjerenje zadovoljstva klijenta uslugama na kioscima u gradu Rijeci // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 1 (2013), 1; 17-30

Podaci o odgovornosti

Raspor, Sanja ; Žunić, Claudia ; Ribarić Aidone, Eda

hrvatski

Mjerenje zadovoljstva klijenta uslugama na kioscima u gradu Rijeci

Osnovna svrha ovog rada bila je ocijeniti zadovoljstvo klijenta uslugama na kioscima na području grada Rijeke. Istraživanje se temelji na prikupljanju primarnih podataka tehnikom anketiranja. Upitnik je oblikovan na temelju istraživanja koje su proveli Radman et al. (2002), Sinčić Ćorić i Vorkapić (2008), Perić et al. (2010), te je prilagođen potrebama ovog istraživanja. Sastoji se od dva dijela. Prvi dio upitnika odnosi se na ocjenjivanje zadovoljstva klijenta uslugom na kiosku. Drugi dio upitnika sadrži pitanja o demografskim karakteristikama ispitanika, te o navikama kupovanja na kioscima. Prikupljeno je 105 ispravno ispunjenih anketnih upitnika. U analizi prikupljenih podataka korištene su metode deskriptivne statističke analize, t-test i analiza varijance. Rezultati pokazuju da su ispitanici najzadovoljniji brzinom usluge i urednošću osoblja na kioscima, dok su najmanje zadovoljni cijenom proizvoda i izgledom prodajnog mjesta. Nadalje, nema značajnih razlika u ocjenama zadovoljstva klijenta s obzirom na spol i dob ispitanika, te s obzirom na njihove navike kupovanja. S obzirom na status zaposlenosti ispitanika rezultati pokazuju da su zaposleni ispitanici značajno zadovoljniji od umirovljenika u pogledu izgleda prodajnog prostora. Rezultati ovog istraživanja mogu pridonijeti postojećim spoznajama o zadovoljstvu klijenta uslugama u djelatnosti trgovine.

zadovoljstvo klijenta ; mjerenje ; demografske značajke ; kiosk ; statistička analiza

nije evidentirano

engleski

Customer satisfaction measurement in news stand settings in the city of Rijeka

nije evidentirano

customer satisfaction ; measurement ; demographic variables ; news stand ; statistical analysis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1)

2013.

17-30

objavljeno

1848-1299

1849-1723

Povezanost rada

Ekonomija