Nastava povijesti usmjerena prema ishodima učenja (CROSBI ID 13530)
Autorska knjiga | priručnik
Podaci o odgovornosti
Marinović, Marijana
Mićanović, Miroslav
hrvatski
Nastava povijesti usmjerena prema ishodima učenja
Priručnik je didaktičko-metodički vodič za nastavnike povijesti koji izvode nastavu usmjerenu na kompetencije i ishode učenja. Odgovara na tri temeljna pitanja: Što je cilj nastavnog sata koji pripremamo? Kako ćemo znati da smo usmjerili nastavu upravo prema željenom cilju? Koji sadržaji, materijali i metode su najbolji da se postigne željeni cilj? U priručniku je objašnjen konceptualni okvir te teorijska i metodološka podloga kurikuluma i novog pristupa poučavanju povijesti u školi - Bloomova taksonomija i revizija njezina kognitivnog područja.
Nastava povijesti; kurikulum; ishodi učenja; Bloomova taksonomija
nije evidentirano
engleski
Teaching History and Learning Outcomes
nije evidentirano
Teaching history; curriculum; learning outcomes; Bloom's taxonomy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)
2014.
978-953-7290-37-5
172
objavljeno