Prikaz umjetne inteligencije stablom ponašanja (CROSBI ID 401061)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Berger, Valentin
Jakobović, Domagoj
hrvatski
Prikaz umjetne inteligencije stablom ponašanja
Stablo ponašanja (engl. Behavior Tree) danas je jedan od najraširenijih načina prikaza umjetne inteligenciju u robotici i industriji video igara. Ovaj način prikaza umjetne inteligencije krase jednostavnost izrade i mogućnost nadogradnje i ponovne uporabe dijelova zbog čega danas često zamjenjuju konačne automate. U ovome radu se opisuje izrada stabla ponašanja pogonjenog na događaje. Rad se sastoji od dva dijela: izrade algoritma stabla ponašanja unutar jezika C++ i izrade uređivača stabla pomoću jezika C# i .NET Framework-a.
stablo ponašanja; događaji; umjetna inteligencija; konačni automati; uređivač; C++
nije evidentirano
engleski
Artificial intelligence with behavior trees
nije evidentirano
behavior tree; events; artificial intelligence; finite state machine; editor; C++
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
15.07.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb