Samovrjednovanje nastavnika na temelju uspjeha studenata (CROSBI ID 641341)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Polić, Tamara
hrvatski
Samovrjednovanje nastavnika na temelju uspjeha studenata
U postizanju svojih ciljeva, poglavito ostvarivanju ciljeva kolegija i ishoda učenja, nastavnici jezika struke kao i ostali nastavnici živih jezika koriste se različitim metodama poučavanja i skloniji su određenim metodama, koje mogu uključivati i prilagođenu i moderniziranu gramatičko-prijevodnu metodu, iako neki smatraju da je zastarjela i neučinkovita za usvajanje jezika općenito, pa time i struke. Više je načina za provjeru učinkovitosti vlastitoga rada nastavnika i metoda kojima se koristi, a jedan je od njih i učenički uspjeh. Cilj je ovoga rada samovrjednovanje nastavnika i nastavne metode u engleskom jeziku stuke na visokoškolskoj ustanovi, temeljeno na analizi razlike uspjeha studenata na inicijalnom i završnom ispitu.
engleski jezik struke (EJS) ; metode ; samovrjednovanje ; uspjeh studenata na ispitu ; visokoškolska ustanova
nije evidentirano
engleski
Teacher Self-Evaluation Based on the Student Achievement
nije evidentirano
English for Specific Purposes (ESP) ; methods ; teacher self-evaluation ; student achievement
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
I. Međunarodna konferencija udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama "Od teorije do prakse u jeziku struke”
predavanje
19.02.2016-20.02.2016
Zagreb, Hrvatska