Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Experience Creation in Culture and Cultural Tourism (CROSBI ID 239038)

Prilog u časopisu | stručni rad

Jelinčić, Daniela Angelina Experience Creation in Culture and Cultural Tourism // Suvremena trgovina (Zagreb), 42 (2017), 2; 14-16

Podaci o odgovornosti

Jelinčić, Daniela Angelina

engleski

Experience Creation in Culture and Cultural Tourism

Rad opisuje teoriju i praksu kreiranja doživljaja u kulturi i kulturnom turizmu temeljeno na emocionalnom marketingu.

culture, cultural tourism, experience economy, emotional marketing, Croatia

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

42 (2)

2017.

14-16

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija, Psihologija, Etnologija i antropologija