Mobile application for promoting tourist attractions by the principles of computer gaming and decision-making (CROSBI ID 410971)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Cvijanović, Alen
Martinović, Goran
engleski
Mobile application for promoting tourist attractions by the principles of computer gaming and decision-making
Cilj ovog rada, temeljen na rješavanju problema promidžbe turističkih odredišta, za rezultat ima razvijen mobilni računalni sustav koji će uz pomoć modernih tehnologija poboljšati i olakšati način promidžbe turizma neke regije. Sustav se sastoji od poslužitelja implementiranog na usluzi oblaka računala Parse i mobilne aplikacije namijenjene za izvođenje na operacijskom sustavu iOS. Središnji element aplikacije i glavni izvor informacija o korisniku čine GPS senzor i praćenje trenutne lokacije uređaja. Razvojem mobilne aplikacije i korištenjem dostupnih senzora u pametnom telefonu iPhone, implementiran je algoritam odlučivanja koji na osnovu korisnikovih želja i osobina odlučuje i dodjeljuje korisniku zadatke s ciljem posjete nekog turističkog odredišta. Temeljna ideja tijekom izrade sustava, izrađena je po načelima računalnih igara, odnosno motiviranje na posjećivanje turističkih i društvenih odredišta i rješavanje zadataka temeljeno je na bodovnom sustavu, rangovima i dostignućima koja korisnik može ostvariti unutar aplikacije.
decision-making algorithm, implementation of principles of computer gaming, iOS operation system, , tourist attractions and social destinations.
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
06.10.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek
Osijek