Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Nematerijalna kulturna baština kao turistički proizvod – primjer srednjovjekovnih manifestacija (CROSBI ID 415957)

Ocjenski rad | diplomski rad

Friščić, Tea Nematerijalna kulturna baština kao turistički proizvod – primjer srednjovjekovnih manifestacija / Jelinčić, Daniela Angelina (mentor); Zagreb, Hrvatska, Sveučilište VERN, . 2016

Podaci o odgovornosti

Friščić, Tea

Jelinčić, Daniela Angelina

hrvatski

Nematerijalna kulturna baština kao turistički proizvod – primjer srednjovjekovnih manifestacija

Rad se temelji na četri istraživanja sa zajedničkom temom koja prikazuje nematerijalnu kulturnu baštinu kao turistički proizvod: Koprivnica – Renesansni festival, Sv. Ivan Zelina – Međunarodni viteški turnir Vitezova zelingradskih, Donja/Gornja Stubica – Seljačka buna – Bitka kod Stubice i Ivanec – Viteški turnir Ivanečkih vitezova.

nematerijalna baština, turizam, srednjovjekovne manifestacije

nije evidentirano

engleski

Intangible Cultural Heritage as a Tourism Product - Case Studies of Medieval Events

nije evidentirano

intangible heritage, tourism, medieval events

nije evidentirano

Podaci o izdanju

121

29.06.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište VERN

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Etnologija i antropologija