Praćenje igrača u snimkama nogometnih utakmica (CROSBI ID 416658)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Jagodić, Marko
Kalafatić, Zoran
hrvatski
Praćenje igrača u snimkama nogometnih utakmica
Algoritam koji je korišten za praćenje igrača je Meanshift algoritam. Taj algoritam se temelji na računanju težišta čestica u slici koje su dobivene iz projekcije histograma. Histogrami su izračunati nad slikom koja je u HSV prostoru boja. Takav prostor boja odabran je jer je otporniji na promjenu osvjetljenja naspram RGB sustava boja. Cijelo praćenje se može izvesti koristeći samo jedan histogram terena. Meanshift algoritam radi tako da računa težište skupa čestica (piksela) te pomiče pravokutnik u kojem se radi računanje težišta. Programsko rješenje je dokumentirano svojim odgovarajućim uputama za korištenje i dijagramom stanja i dijagramom razreda koji daju uvid u to kako je rješenje izvedeno. U ovom radu su prikazani i rezultati koji su također obrađeni u ovom radu.
Meanshift ; izračun centra mase ; praćenje objekata ; računalni vid ; nogomet ; praćenje igrača ; histogram ; projekcija histograma ; optimizacija trajektorija
nije evidentirano
engleski
Tracking of Players in Football Game Video
nije evidentirano
Meanshift ; calculation of center of gravity ; object tracking ; computer vision ; football ; player tracking ; histogram ; backprojection ; optimisation of trajectories
nije evidentirano
Podaci o izdanju
26
11.07.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb