Usporedba uloge IKT-a u finskom i hrvatskom obrazovnom sustavu (CROSBI ID 416693)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Mustafić, Anela
Mikelić Preradović, Nives
hrvatski
Usporedba uloge IKT-a u finskom i hrvatskom obrazovnom sustavu
Obrazovanje kao društvena institucija služi potrebama društva i mora se konstantno razvijati da bi moglo odgovarati na izazove globaliziranog svijeta koji se brzo i nepredvidivo mijenja. Danas je nemoguće unijeti obrazovne inovacije slobodne od tehnološkog napretka. Tehnološki resursi postali su obrazovni resursi, no bez pedagoške podloge, čime je korištenje informacijsko- komunikacijskih tehnologija u mnogim državama neefikasno. Cilj rada je usporediti hrvatski i finski pogled na ulogu informacijsko- komunikacijskih tehnologija u obrazovanju i kako se to odražava na njihovo trenutno stanje u odgojno-obrazovnom sustavu, odnosno, pokazati što finski obrazovni sustav čini uspješnim, a gdje se Hrvatska još mora usavršavati.
Finska, inovacija, IKT, obrazovanje, obrazovni sustav
nije evidentirano
engleski
The comparison of the Role of ICT in the Finnish and Croatian Education System
nije evidentirano
Finland, innovation, ICT, education, education system
nije evidentirano
Podaci o izdanju
29
25.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb