Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usporedba uloge IKT-a u finskom i hrvatskom obrazovnom sustavu (CROSBI ID 416693)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Mustafić, Anela Usporedba uloge IKT-a u finskom i hrvatskom obrazovnom sustavu / Mikelić Preradović, Nives (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2017

Podaci o odgovornosti

Mustafić, Anela

Mikelić Preradović, Nives

hrvatski

Usporedba uloge IKT-a u finskom i hrvatskom obrazovnom sustavu

Obrazovanje kao društvena institucija služi potrebama društva i mora se konstantno razvijati da bi moglo odgovarati na izazove globaliziranog svijeta koji se brzo i nepredvidivo mijenja. Danas je nemoguće unijeti obrazovne inovacije slobodne od tehnološkog napretka. Tehnološki resursi postali su obrazovni resursi, no bez pedagoške podloge, čime je korištenje informacijsko- komunikacijskih tehnologija u mnogim državama neefikasno. Cilj rada je usporediti hrvatski i finski pogled na ulogu informacijsko- komunikacijskih tehnologija u obrazovanju i kako se to odražava na njihovo trenutno stanje u odgojno-obrazovnom sustavu, odnosno, pokazati što finski obrazovni sustav čini uspješnim, a gdje se Hrvatska još mora usavršavati.

Finska, inovacija, IKT, obrazovanje, obrazovni sustav

nije evidentirano

engleski

The comparison of the Role of ICT in the Finnish and Croatian Education System

nije evidentirano

Finland, innovation, ICT, education, education system

nije evidentirano

Podaci o izdanju

29

25.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti