Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza pogrešaka u učeničkim esejima govornika dalekoistočnih jezika za HINKOT (CROSBI ID 416695)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Juričić, Matea Analiza pogrešaka u učeničkim esejima govornika dalekoistočnih jezika za HINKOT / Mikelić Preradović, Nives (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2017

Podaci o odgovornosti

Juričić, Matea

Mikelić Preradović, Nives

hrvatski

Analiza pogrešaka u učeničkim esejima govornika dalekoistočnih jezika za HINKOT

Učenički korpusi predstavljaju važan jezični resurs za istraživanje usvajanja stranih jezika, razvijanja tehnologija za učenje jezika te unaprjeđivanje postojećih metoda poučavanja i učenja jezika. HINKOT ili Hrvatski inojezični korpus tekstualnih zapisa dio je učeničkog korpusa za hrvatski jezik kojeg čine obrađeni i označeni tekstovi učenika hrvatskog kao stranog jezika. Ovaj rad osvrće se na razvoj tog korpusa te koristi označene tekstove prepisanih rukopisa učenika govornika dalekoistočnih jezika (japanskog, korejskog i kineskog) za analizu pogrešaka tih učenika pri usvajanju hrvatskog jezika, s ciljem razlučivanja problema s kojim se učenici susreću pri učenju hrvatskog kao stranog jezika. Takva analiza može dalje doprinijeti unaprjeđenju podučavanja hrvatskog jezika, prilagođeno stvarnim potrebama učenika govornika dalekoistočnih jezika.

Učenički korpus, HINKOT, hrvatski kao strani jezik, edukacija

nije evidentirano

engleski

Error Analysis of Far-East learners' essays in Croatian learner corpus CroLTeC

nije evidentirano

learner corpus, CroLTeC, Croatian as a foreign language, education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

21.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti