Analiza pogrešaka u učeničkim esejima govornika dalekoistočnih jezika za HINKOT (CROSBI ID 416695)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Juričić, Matea
Mikelić Preradović, Nives
hrvatski
Analiza pogrešaka u učeničkim esejima govornika dalekoistočnih jezika za HINKOT
Učenički korpusi predstavljaju važan jezični resurs za istraživanje usvajanja stranih jezika, razvijanja tehnologija za učenje jezika te unaprjeđivanje postojećih metoda poučavanja i učenja jezika. HINKOT ili Hrvatski inojezični korpus tekstualnih zapisa dio je učeničkog korpusa za hrvatski jezik kojeg čine obrađeni i označeni tekstovi učenika hrvatskog kao stranog jezika. Ovaj rad osvrće se na razvoj tog korpusa te koristi označene tekstove prepisanih rukopisa učenika govornika dalekoistočnih jezika (japanskog, korejskog i kineskog) za analizu pogrešaka tih učenika pri usvajanju hrvatskog jezika, s ciljem razlučivanja problema s kojim se učenici susreću pri učenju hrvatskog kao stranog jezika. Takva analiza može dalje doprinijeti unaprjeđenju podučavanja hrvatskog jezika, prilagođeno stvarnim potrebama učenika govornika dalekoistočnih jezika.
Učenički korpus, HINKOT, hrvatski kao strani jezik, edukacija
nije evidentirano
engleski
Error Analysis of Far-East learners' essays in Croatian learner corpus CroLTeC
nije evidentirano
learner corpus, CroLTeC, Croatian as a foreign language, education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
21.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb