Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi učenika i studenata osječke regije prema rješavanju fizikalnih problema (CROSBI ID 657379)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Baotić, Josip ; Mioković, Željka ; Švelec, Snježana ; Radolić, Vanja Stavovi učenika i studenata osječke regije prema rješavanju fizikalnih problema // Suvremeni kurikul i nastava fizike / Aviani, Ivica (ur.). Zagreb, 2017. str. 68-75

Podaci o odgovornosti

Baotić, Josip ; Mioković, Željka ; Švelec, Snježana ; Radolić, Vanja

hrvatski

Stavovi učenika i studenata osječke regije prema rješavanju fizikalnih problema

Stavovi studenata i učenika o fizici i učenju fizike kao i pristup rješavanju fizikalnih problema istražuju se različitim anketama od kojih su najpoznatije CLASS (Colorado Learning Attitudes about Science Survey) i AAPS (Attitudes and Approaches to Problem Solving). Publicirani rezultati pokazuju da se stavovi studenata, osobito u prvim godinama studija, značajnije razlikuju od stavova stručnjaka. U osječkoj regiji AAPS anketom su ispitani učenici srednjih škola (343 učenika) kao i studenti tehničkih fakulteta i Odjela za fiziku Sveučilišta u Osijeku (541 student). Dobiveni podaci statistički su analizirani s obzirom na spol i program srednjoškolskog obrazovanja učenika i studenata. Pored toga, izjave u anketi raspodijeljene su u tri kategorije: Primjena konceptualnoga razumijevanja ; Strategije rješavanja zadataka ; Individualni pristup i odnos pri rješavanju zadataka (motivacija, upornost, samopouzdanje). Dobiveni stavovi ispitanika analizirani su unutar svake od predloženih kategorija. Rezultati statističke analize ne pokazuju značajnu razliku u stavovima učenika i studenata s obzirom na spol, dok razlika postoji kada se analiziraju stavovi prema vrsti srednjoškolskog obrazovanja kao i unutar pojedine kategorije. Prokomentirani su neki razlozi koji utječu na dobivene rezultate te predložena neka od mogućih rješenja.

AAPS anketa ; stavovi učenika i studenata ; rješavanje fizikalnih problema ; statistička analiza

nije evidentirano

engleski

Attitudes of high school and university students in the Osijek region towards problem solving in Physics

nije evidentirano

AAPS survey ; students´ attitudes ; problem solving in Physics ; statistical analysis

nije evidentirano

Podaci o prilogu

68-75.

2017.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-7178-19-2

Podaci o matičnoj publikaciji

Suvremeni kurikul i nastava fizike

Aviani, Ivica

Zagreb:

Podaci o skupu

XIII. Hrvatski simpozij o nastavi fizike

predavanje

19.04.2017-21.04.2017

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika