Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Inovativne marketinške metode kao sredstvo valorizacije sportsko-rekreativnog turizma kontinentalne Hrvatske (CROSBI ID 667402)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija

Bakan, Rikard ; Jaković, Božidar Inovativne marketinške metode kao sredstvo valorizacije sportsko-rekreativnog turizma kontinentalne Hrvatske // 3. Međunarodna konferencija "Menadžment turizma i sporta" - tehnološki razvoj u funkciji održivog turizma i sporta / Breslauer, N. (ur.). Sveti Martin na Muri: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2014. str. 23-31

Podaci o odgovornosti

Bakan, Rikard ; Jaković, Božidar

hrvatski

Inovativne marketinške metode kao sredstvo valorizacije sportsko-rekreativnog turizma kontinentalne Hrvatske

Kontinentalni prostor predstavlja neotkriveni adut hrvatske turističke ponude. U Strategiji razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020., širenje turističkih aktivnosti na cijeli prostor države pretpostavljen kao jedan od strateških ciljeva razvoja. Iako je turistička atrakcijska osnova ovoga dijela naše domovine izuzetno bogata, njena marketinška valorizacija ne provodi se u dovoljnoj mjeri. Uslijed gospodarske krize, nedostatka ulaganja u turističku infrastrukturu i suprastrukturu, ali još više zbog nedovoljno razvijene svijesti na svim razinama o koristima koje može donijeti razvoj selektivnih oblika turizma te nepostojanje jasne vizije razvoja, turistička ponuda kontinentalne Hrvatske u kontekstu ukupne ponude još uvijek je neprepoznatljiva. „Novi turist“ je radoznao, spreman otkrivati nove doživljaje, nekonvencionalan je i inovativan. Stoga privlačenju ovih novih segmenata treba pristupiti na suvremen i inovativan način. Upravo suvremene marketinške metode, poput gerila, viralnog ili integriranog marketinga u Web 2.0. okruženju , koje su za razliku od konvencionalnih puno jeftinije i pristupačnije te stoga i primjerenije za marketinšku valorizaciju ruralnih prostora, mogu biti uspješno sredstvo za privlačenje novih posjetitelja. Svrha ovoga rada je ukazati na činjenicu kako postojeća turistička resursna osnova ruralnih krajeva kroz razvojnu i inovativnu marketinšku valorizaciju selektivnih oblika turizma, poglavito sportsko- rekreacijskog te njegovim povezivanjem s drugim posebnim oblicima turizma, može vrlo brzo doprinijeti diversifikaciji turističke ponude Hrvatske i na taj način približiti se ostvarenju spomenutog strateškog cilja.

marketing, sportsko-rekreacijski turizam, selektivni oblici turizma

nije evidentirano

engleski

Innovative marketing methods as an instrument for evaluation of sports and recreational tourism in continental Croatia

nije evidentirano

marketing, sport and recreational tourism, selective forms of tourism

nije evidentirano

Podaci o prilogu

23-31.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

3. Međunarodna konferencija "Menadžment turizma i sporta" - tehnološki razvoj u funkciji održivog turizma i sporta

Breslauer, N.

Sveti Martin na Muri: Međimursko veleučilište u Čakovcu

978-95356303-8-8

Podaci o skupu

3.međunarodna konferencija menadžment turizma i sporta

predavanje

10.04.2014-11.04.2014

Sveti Martin na Muri, Hrvatska

Povezanost rada

Trošak objave rada u otvorenom pristupu

APC

Ekonomija